خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

راهیان نور یکی از برنامه‌های اثرگذار فرهنگی است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های بسیار اثرگذار فرهنگی است که می‌تواند جوانان ما را با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بیش‌تر از گذشته آشنا کند.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۶۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی با اشاره به اعزام بسیجیان محلات شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: با هدف آشنایی بسیجیان و نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن فرهنگ مقاومت هرساله تعداد زیادی از بسیجیان و دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: در سال گذشته نیز با همکاری سپاه نهاوند در چندین مرحله کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی و محلات به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند و از برکات این سفر معنوی استفاده کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: در سال 95 نیز برنامه اعزام کاروان‌های راهیان نور ادامه خواهد داشت و در سومین روز از سال جدید نخستین کاروان راهیان نور نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این مرحله تعداد 240 نفر از بسیجیان پایگاه‌های بسیج محلات به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند و با دلاورمردی‌های رزمندگان اسلامی بیشتر آشنا می‌شوند.

کریمی گفت: اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های بسیار اثرگذار فرهنگی است که می‌تواند جوانان ما را با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بیش‌تر از گذشته آشنا کند.

وی عنوان کرد: در هر اتوبوسی که به اردوی راهیان نور اعزام می‌شود، یکی از یادگاران جبهه و جنگ حضور دارد و در مناطق مختلف جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام را تشریح می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: در اعزام‌های سال جدید اردوی راهیان نور سعی می‌شود افرادی برای نخستین‌بار به این مناطق سفر می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار