خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: انقلاب اسلامی به برکت ایثار و ازخودگذشتگی شهدای سرافراز و رزمندگان دلاور این مرزوبوم در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد به همین دلیل ما باید قدردان خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۵۸
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، امام‌جمعه و فرماندار به همراه جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند به مناسبت شروع سال جدید به دیدار تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی رفتند.

در این دیدارهای نوروزی حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه، کریم حمیدوند فرماندار، سلگی رئیس اداره آموزش‌وپرورش و خزایی سرپرست بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان کمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت ایثار و ازخودگذشتگی شهدای سرافراز و رزمندگان دلاور این مرزوبوم در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد به همین دلیل ما باید قدردان خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم.

وی گفت: امروز وظیفه همه مسئولان است که به مشکلات خانواده‌های جانبازان و شهدا رسیدگی کنند و ما نیز باید باقدرت راه شهدا را ادامه دهیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

فرماندار نهاوند نیز اظهار داشت: شهدا چشم‌ و چراغ انقلاب اسلامی هستند و رشادت‌های این عزیزان بود که امروز ایران اسلامی را به‌عنوان قدرتی جهانی معرفی کرده است.

حمیدوند گفت: شهدا با گذشتن از عزیزترین سرمایه خود یعنی جانشان به همه ما درس ایثار و فداکاری دادند و ما نیز باید شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم و همواره خانواده‌های معظم شهدا را تکریم کنیم.

مسئولان نهاوند در این دیدارها با خانواده شهیدان حاج حسین کیانی، علی‌محمد و علی احمد قیطاسی، امیر و عباس سلگی، فرهاد و بهرام حاجیان، خالق و ابراهیم شهبازی، عزت‌الله کرمعلی، احمد جعفر هاشمی، داود رضا لطیفی و با خانواده جانباز ۷۰ درصد حاج حسین جلالوند دیدار و گفت‌وگو کردند.

ارسال نظرات