شهردار مشهد:

شهرداری مشهد ظرفیت‌ کافی در اجرای منویات مقام معظم رهبری در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی دارد

شهردار مشهد بیان داشت: شهرداری مشهد ظرفیت‌ کافی برای اجرای منویات مقام معظم رهبری دارد لذا راهبرد ما در سال 95 اقتصاد مقاومتی، صرفه‌جویی، مدیریت جهادی و کار بیشتر است.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۰۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید صولت مرتضوی امروز در حاشیه مراسم غبارروبی از مزار شهدا در آرامستان بهشت رضا (ع) مشهد اظهار داشت: حضور ما در جوار گلزار شهدا در ابتدای سال به این جهت است که تکریم شهدا، تکریم خانواده‌های معزز شهدا است و از طرفی نیز اعتقاد به تداوم به راه شهدای عزیز ایران و جهان اسلام است.

وی افزود: این اقدام توفیق بسیار مبارکی است که همه ساله مشمول خادمین مردم در شهر بهشت شده و از سوی دیگر آغاز سال جدید در جوار شهدا عبرت‌آموز و درس‌آموز است.

شهردار مشهد تصریح کرد: عبرت برای کسانی که با نظام جمهوری اسلامی در افتادند تا این شهدا را ببیند که به این دلیل به شهادت رسیدند تا عزت اسلام و ایران باقی بماند و بر این اساس هشداری به همه استکبار جهانی است که اگر روزی قرار باشد جمهوری اسلامی ایران به مخاطره بیفتند ما جان خود را تقدیم این مرز و دین خواهیم کرد.

مرتضوی بیان کرد: از طرفی از این شهدا درس یاد می‌گیریم این‌ها در راه خدا جهاد کرده و مدیرانی بی‌ادعا بودند و در واقع آغاز سال جدید در جوار شهدا به معنای نهادینه کردن مدیریت جهادی و رونق بخشیدن و مدد گرفتن از خون شهدا برای ادامه کار است.

وی در ارتباط با نام‌گذاری شعار سال 95 مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل توسط مقام معظم رهبری نیز عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در چارچوب اقتصاد مقاومتی عملیاتی کنیم و در سال 95 ما خادمان مردم تمام توان خود در طبق اخلاص می‌گذاریم و تقدیم به مردم می‌کنیم تا بتوانیم به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی نائل شویم و در عمل کاری کنیم که شرمنده شهدای عزیز نباشیم.

مرتضوی ادامه داد: شهرداری مشهد به عنوان یک ابر سازمان ظرفیت‌های کافی برای اجرای منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن دستور ایشان در راستای اقتصاد مقاومتی را دارد؛ در سال 1395 تعداد قابل‌توجهی پروژه تعریف شده که امیدوارم به اهداف عالیه خود برسیم.

شهردار مشهد با بیان اینکه نخستین هدف ما در سال 1395 خدمت بی‌منت و رضایت مردم از فعالیت‌های ما است، گفت: راهبرد ما در سال جاری اقتصاد مقاومتی، صرفه‌جویی، مدیریت جهادی و کار بیشتر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها