خطیب جمعه رشتخوار:

دخالت‌های دشمن بعد از انتخابات نیز ادامه دارد

خطیب جمعه رشتخوار هشدار داد: دشمن به دنبال این است که چه قبل از انتخابات و چه بعد از انتخابات دخالت های خود را داشته باشد و به اهداف خود دسترسی پیدا کند، که باید در این زمینه با بصیرت کامل توجه شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۶۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹


خطیب جمعه رشتخوار گفت: فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی بسیار مهم است، دشمن قصد دارد این روحیه را از ما بگیرد،

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت السلام مهدی بهرمند در جمع باشکوه نمازگزاران نماز جمعه مسجد علی ابن ابی طالب این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) و قرار گرفتن در استانه سالروز تاسیس بنیاد شهید ضمن گرامیداشت این روز، اظهار داشت: شهادت اوج بندگی خداست و شهید با اولین قطره خونی که از او می ریزد خداوند تمام گناهان او را می بخشد.

وی در ادامه به ویژگی های شهید اشاره نمود و یاداور شد: خداوند خصلت هایی را به شهیدان مرحمت می‌کند که این ویژگی ها را به کسی دیگر نمی دهد، شهید آنقدر جایگاهش نزد خداوند بالا می‌رود که مورد نظر عنایت الهی قرار میگیرد، چون اوج بندگی را به جا آورده است.

وی در ادامه با اشاره به فرهنگ ایثار گری و شهادت افزود: فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی بسیار مهم است و دشمن قصد دارد این روحیه را از ما بگیرد، این شهادت است که قدرت های بزرگ را به زانو در می آورد.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از تمام ملت ایران برای حضور باشکوه در انتخابات ۷ اسفند اذعان داشت: دشمن به دنبال این است که چه قبل از انتخابات و چه بعد از انتخابات دخالت های خود را داشته باشد و به اهداف خود دسترسی پیدا کند، که باید در این زمینه با بصیرت کامل توجه شود.

خطیب جمعه رشتخوار در ادامه به حضور ۶۲ درصدی ملت ایران در انتخابات ۷ اسفند اشاره و تصریح کزد: برگزاری ۲ انتخابات مهم در ۷ اسفند امسال با این حضور باشکوه در انتخابات، در این اوضاع کنونی خاورمیانه برای کشور ما بسیار مهم بود.

وی همچنین با تقدیر از ملت بزرگوار ایران برای حضور در انتخابات ۷ اسفند گفت:  باید از تک تک این ملت بزرگوار تقدیر شود این حضور با شکوه لبیکی بود به مقام معظم رهبری و تجدید پیمانی دوباره با نظام جمهوری اسلامی ایران، این انتخابات بازنده نداشت چون این مسابقه ملی است و تمام آنهایی که در این مسابقه شرکت کردند جزء این نظام هستند و پیروز نهایی ملت ایران است.

حجت السلام مهدی بهرمند در ادامه  با درخواست از منتخبین مجلس دهم خاطرنشان کرد: باید در زمینه، اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات بیکاری جوانان برنامه ریزی شود و در شهرستان رشتخوار نیز در بحث راه اندازی کارخانجات و حمایت از کارآفرینان دقت و توجه بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین در ادامه به سفر نخست وزیر ترکیه با ۱۶۰ دیپلمات همراه به کشور اشاره و افزود: این سفر برای اولین بار در اوضاع کنونی و اعلام این کشور با مخالفت تجزیه سوریه، مسئله بسیار مهم و خوبی در اوضاع کنونی بود.

وی در پایان به قرار گرفتن در استانه سالروز وفات جانگداز سید احمد خمینی در ۲۶ اسفند افزود: ایشان شخصیت بسیار بزرگ بودند، که امام (ره) از ایشان به نیکی در سخنان خود یاد می کردند، بعد از رحلت امام خمینی، ایشان در اظهار نظر خود در سال ۶۹، از مقام معظم رهبری به عنوان شاگرد امام یاد نمودند و حمایت از مقام معظم رهبری را حمایت از امام (ره) عنوان کردند و  هر کس را که منکر این مسئله باشد در خط دشمنان این نظام و آمریکا دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها