خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضوی در یادواره شهدای گردان 155 همدان:

علاقه مندان گفت‌وگوی تمدن‌ها سلامی هم به شهدا کنند

عضو هیئت علمی مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه گفت: عده‌ای که می‌روید و به گفت‌وگوی تمدن‌ها سلام می‌رسانید، یک سلام هم به شهدا کنید و سیاسی‌کاری نکنید.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۹۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدجلال رضوی شامگاه دوشنبه در یادواره 400 شهید گردان 155 حضرت علی اصغر (ع) تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه این یادواره مجلس و محفل با منزلت و بزرگی است، اظهار داشت: محفل شهید و شهادت دارای قداست و نیکویی است.

وی با گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان گردان 155 حضرت علی‌اصغر(ع) بیان کرد: سربندهای یا زهرا(س) و یا فاطمه(س) چون مشعلی هدایتگر، در پیشانی رزمندگان بود و عشق رزمندگان را به رخساره عالم می‌کشید.

* انقلاب ما با وجود خون شهدا پایدار شده است

عضو هیئت علمی مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با اشاره به رمزی که خداوند در وجود حضرت فاطمه الزهرا(س) قرار داده که تا قیام قیامت می‌درخشد، افزود: رمز عملیات با نام حضرت فاطمه الزهرا(س) قلب هر رزمنده‌ای را به تپش می‌انداخت.

وی تصریح کرد: چرا بعضی افراد در کشور نسبت به برگزاری یادواره شهدا عدم نیاز می‌کنند در صورتی که انقلاب ما با وجود خون شهدا پایدار شده است.

رضوی بیان داشت: این رزمندگان هستند که هم‌هدف و هم‌زمان با شهدا به سوی توحید محوری و کلمه حق گام برمی‌دارند اما بعضی با مهندسی شیطانی اوضاع را به گونه‌ای رقم می زنند که خود را به قدرت برسانند.

وی ادامه داد: جنگ در حلب و سوریه در ظاهر یک موقعیت استراتژیک است اما در واقعیت در بحرین، هند، نیجریه و اروپا پیام رهبر انقلاب همچون پیک سروش طنین‌انداز شده است.

* پیروز اصلی انتخابات شهدا و خانواده شهدا هستند

عضو هیئت علمی مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با بیان اینکه اگر کسی غزل شهید را به دل بگیرد از چشم مردم ساقط می‌شود، افزود: در واقع پیروز اصلی انتخابات شهدا و خانواده شهدا هستند و پیروز دیگر آن رهبر انقلاب است که با تدبیر همه را به پای صندوق آورد و رأی آنان را به نفع انقلاب گرفت.

وی با بیان اینکه پیرو شهدایی هستیم که لبیک‌گویان مقام ولایت هستند، گفت: همچنین پیرو کسانی هستیم که به تفحص شهدایی می‌روند که خانواده‌های آنان چشم به راه پیکر فرزندان خود هستند و وقتی چیزی پیدا نمی‌کنند متوسل به ائمه اطهار(ع) می‌شوند.

* مردم ایران اجازه شکل‌گیری مجلس ششم دیگری را نمی‌دهد

رضوی با بیان اینکه ایران مملکت ما است و برای سرافرازی آن تلاش می‌کنیم، افزود: اگر کسانی خیال‌پردازی کنند و آن طرف مرز کسانی به آنان چراغ سبز نشان دادند، مواظب باشند، چون این مملکت اجازه نمی‌دهد مجلس ششم دیگری شکل بگیرد.

وی افزود: عده‌ای که می روید و به گفت‌وگوی تمدن‌ها سلام می‌رسانید، یک سلام هم به شهدا کنید و سیاسی‌کاری نکنید.

عضو هیئت علمی مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با بیان اینکه کنگره شهدا یعنی شهدا زنده‌اند و ما خاکریز و نگهبان داریم، خاطرنشان کرد: در اصل شهادت یک اتفاق و یک انتخاب نیست بلکه شهدا تربیت‌شدگان مکتب ائمه اطهار(ع) هستند.


ارسال نظرات