خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند:

پیام شهدا دفاع از آرمان‌ها و پشتیبانی از ولایت‌فقیه است

امام‌جمعه نهاوند گفت: پیام شهدا برای ما دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و پشتیبانی از ولایت‌فقیه است.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۹۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در یادواره ۱۵ شهید گلگون‌کفن شهرک رزینی اظهار داشت: رشادت‌ها، فداکاری‌های و ایثارگری‌های شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس ستودنی است .

وی افزود: شهدا با ایثار و فداکاری و شهادت خود کشور و انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان داخلی و خارجی حفظ کردند و ما امروز باید رهروان واقعی شهدا باشیم.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه آرمان‌خواهی شهدا عاملی شد که انقلاب سرافرازانه تحویل ما شود، افزود: پیام شهدا برای ما دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و پشتیبانی از ولایت‌فقیه است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آن‌ها فراهم می‌کند.

مغیثی گفت: دشمنان در تلاش هستند با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را گمراه کنند بنابراین باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

وی گفت: شهدا وارستگانی بودند که با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر عقلانیت و منطق انسانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و برای همیشه به سعادت ابدی دست یافتند.

امام‌جمعه نهاوند به گروه دیگری از انسان‌ها در عصرهای مختلف اشاره کرد و افزود: چه در زمان حال و چه در زمان گذشته گروهی از انسان‌هایی زندگی کرده‌اند که حرکتشان بر اساس شهوات و نفسانیات بوده و برای بشریت جز آثار شوم و پدیده‌های ضد انسانی چیزی به یادگار نگذاشته‌اند به‌عنوان‌مثال صدام، گروه‌های تکفیری داعش و رژیم‌های استعماری ازاین‌دست به شمار می‌آیند.

وی در ادامه با مقایسه شرایط فعلی کشور با شرایط گذشته گفت: اقتدار و عظمت کشور مرهون رشادت و ایثار ایثارگران و ازخودگذشتگان در دوره‌های مختلف انقلاب است.

مغیثی در بخش دیگری اظهار داشت: شهرستان نهاوند در طول دوران دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ بار مورد هجوم و بمباران رژیم بعث قرار گرفت و این مسئولیت مسئولان را برای خدمت‌رسانی به مردم این شهر سنگین‌تر کرده است.

وی از اعتیاد و ترویج بی‌بندوباری به‌عنوان برنامه‌های دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و بر هوشیاری مسئولان و درک صحیح واقعیت‌های اجتماعی در مقابله با ترفندها و دسیسه‌های ایادی استکبار تأکید کرد.

امام‌جمعه نهاوند در پایان با استناد به روایتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: مقابله با هوای نفس و ترک گناه از مصادیق بارز جهاد است که در سیره عملی و تربیتی پیامبر خاتم به‌عنوان جهاد اکبر و مقابله با دشمنان و ایادی کفر جهاد اصغر تعبیر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات