استاندار خراسان رضوی خبر داد

تشییع و تدفین مرحوم آیت الله واعظ طبسی با حضور مسئولان عالی نظام و چند تن از سران سه قوه

استاندار خراسان رضوی از حضور مسئولان عالی نظام و چند تن از سران سه قوه در مراسم تشییع و تدفین مرحوم آیت الله واعظ طبسی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۶۰۱۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در حاشیه  مراسم وداع با پیکر پاک آیت الله واعظ طبسی در حسینیه امام رضا(ع) مشهد ضمن تسلیت مجدد ارتحال مرحوم آیت الله واعظ طبسی محضر بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده ی معزز ایشان و عموم دلسوختگان، اظهار داشت: این مجاهد نستوه و عالم ربانی سابقه ی بیش از 50 سال مبارزه، استقامت و ایستادگی را در پرونده ی خود دارد.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بارها مورد شکنجه ی عوامل رژیم منحوس پهلوی و ساواک جهنمی قرار گرفت ولی هیچگاه از اصول و ارزش های خود دست نکشید.

استاندار خراسان رضوی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بر عهد و پیمان خود با انقلاب، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) استوار بود و در این مسیر بدگویی ها و تهمت های زیادی را تحمل کرد و ذره ای از اصول خود کوتاه نیامد.  
 
رشیدیان از عموم شهروندان، زایران و مجاوران، ائمه ی عزیز جمعه و جماعات و علمای حوزه های علمیه، اساتید، مدیران، کارمندان، فرهنگیان و روسای سازمان ها و نهادها، کسبه،  بازاریان و اصناف دعوت کرد در این مراسم شرکت کنند و قدرشناسی خود از خادمان صدیق کشور را در عالی ترین شکل ممکن به منصه ظهور برسانند.

گفتنی است؛ این مراسم از ساعتی قبل در حسینیه امام رضا(ع) مشهد مقدس آغاز شده است و علاوه بر استاندار خراسان رضوی، تعدادی از نمایندگان مردم مشهد  واستان در مجلس شورای اسلامی، وزیر دادگستری، رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهردار مشهد نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها