خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی گروه پدافند هوایی شهید رفیعی اصفهان:

ضرورت توجه به مسئله نفوذ در جنگ نرم

خبرگزاري بسيج: جانشین فرماندهی گروه پدافند هوایی شهید رفیعی اصفهان گفت: مردم ما بر اساس ارزش های اسلامی و قرآنی، انقلاب کردند و این نکته ای است که این انقلاب را از تمام انقلاب های جهان چه در گذشته و چه در آینده متمایز می کند.
کد خبر: ۸۶۴۵۰۱۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، جانشین فرماندهی گروه پدافند هوایی شهید رفیعی اصفهان گفت: مردم ما بر اساس ارزش های اسلامی و قرآنی، انقلاب کردند و این نکته ای است که این انقلاب را از تمام انقلاب های جهان چه در گذشته و چه در آینده متمایز می کند.

وي ادامه داد: همین اعتقاد اسلامی و قرآنی که برآمده از اسلام ناب محمدی بود باعث شد مردم، انقلاب را در طوفان های سهمگینی که استکبار جهانی بر آن تحمیل می کرد، حفظ کنند و پیش برند.

جانشین فرماندهی گروه پدافند هوایی شهید رفیعی اصفهان بيان داشت: نفوذ و تسلط استکبار بر مومنین را بر اساس آیه 141 سوره نساء «وَلَن يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَفِرِينَ عَلَي الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا» «و خداوند هرگز بر زیان مومنان برای کافران راه تسلطی قرار نداده است» غیر ممکن است، مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی، در جنگ تحمیلی با جان و مال خود در راه حفظ این موهبت بزرگ الهی ایستادگی کردند و پشتیبان ولایت فقیه بودند و این رمز پیروزی در انقلاب و جنگ تحمیلی بود.

وی ایستادگی مردم در مقابل جنگ اقتصادی دشمن که همان وضع تحریم های ظالمانه بود را نیز ستودنی خواند و افزود: بعد از این مقاومت ها دشمن فهمید که تنها راه مبارزه با انقلاب ایران، هدف قراردادن اهداف مقدس و ارزش های اسلامی ملت ایران است.

طاهری مقدم خاطرنشان كرد: دشمن مبارزات خود را در این جبهه معطوف کرده به شبهه افکنی علیه تمام مقدسات و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق ابزارهایی مانند اینترنت، ماهواره، شبکه های اجتماعی و تمام اهداف مقدس را زیر بمب باران تبلیغاتی خود قرار داد.


ارسال نظرات