استاندار خراسان رضوی در بازدید از حوزه انتخابیه تربت جام:

باید انتخابات قانومند و عادلانه به رفاقت بعد از آن منتهی شود

استاندار خراسان رضوی گفت: باید شرایط قبل از رقابت‌های انتخاباتی به شرایط قانومند و عادلانه در روز انتخابات و بعد از آن به رفاقت بعد از انتخابات منتهی شود.
کد خبر: ۸۶۴۳۳۹۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در بازدید از حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد و باخرز در جمع خبرنگاران با اشاره به مجموعه فعالیت های ستاد انتخابات استان افزود: ستاد انتخابات استان خراسان رضوی با تشکیل 25 جلسه و 200 مصوبه و کارگروه های متعدد و بسیج  همه ی امکانات سالم و قانونمند فراهم گردید.

وی تصریح کرد: در سطح استان بیش از60 هزار نفر برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و صحنه رقابت تا به الان تبلیغات نمایندگی بوده که با رعایت قانون به اتمام رسید ،الان زمان جمع آوری اخذ آرا مردم است.

وی ادامه داد : بایستی دقت کنیم انتخابات شفاف و سالم که از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا ده ساعت بصورت قانونی ادامه دارد و آرا  مردم عزیزجمع آوری می شود، اگر در شعب اخذ رأی مردم برای رأی دادن حضور داشته باشند زمان تمدید خواهد شد و این حق را از هیچ ایرانی صلب نمی کنیم.

استاندار خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد : امیداست در زمان قانونی بتوانیم با توجه به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت همزمان رأی گیری انجام شود و به نحو مطلوب از آرای مردم محافظت کنیم.

وی خاطرنشان کرد : مردم در شرایط  بسیار مطلوبی به حوزه های انتخابی وارد شده وبه طور شفاف، قانونمند و در زمان مقرر آرای جمع آوری و پس از آن کار اصلی دست اندرکاران شعب اخذ رأی که شمارش دقیق آرا است شروع می شود ونباید حتی یک رأی جابجا شود چون حق الناس است و بایستی از آن صیانت کنیم.

وی تأکید کرد : باید شرایط قبل از رقابت های انتخاباتی به شرایط قانومند وعادلانه در روز انتخابات و بعد از آن به رفاقت بعد ازانتخابات متهی شود.

رشیدیان با اشاره به اهداف انتخابات و تأثیرگذاری آن در داخل و خارج کشور گفت : این انتخابات با مشارکت حداکثری مردم زمینه انسجام ، قدرت و شوکت بیشتر نظام را در داخل و خارج برای رسیدن به اهداف در بر خواهد داشت وقدرت چانه زنی و تأثیر گذاری حقوق خود را در مسائل بین المللی بوجود آورد.

استاندار خراسان رضوی ابراز داشت: مشارکت مردم و هر آنچه که از صندوق ها خارج گردد، بیشتر از هر چیزی دیگر برای ما دولتمردان حائزاهمیت است واین وظیفه ما را سنگین می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها