سلیمی نمین:

امروز برخی از نخبگان به دنبال فرصت سازی برای بیگانگان هستند/ مردم در انتخابات از شان انقلاب دفاع می‌کنند

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید و گفت: مردم در انتخابات از شان انقلاب دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۴۲۷۷۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، عباس سلیمی نمین در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار با بیان اینکه مردم کانون انتقال قدرت در عرصه سیاسی کشور هستند افزود: این انتقال قدرت از طریق انتخابات صورت می گیرد.

وی با تاکید بر حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم بخوبی به جایگاه خود در عرصه انتقال قدرت واقف هستند و با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت انقلابی سعی در دفاع از شان و جایگاه خود دارند.

وی ادامه داد: با توجه به آگاهی که امروز در جامعه ایجاد شده مردم خود را در موقعیتی می بینند که باید از دستاوردهای انقلاب، شان و جایگاه خود در عرصه سیاسی کشور دفاع کنند.

سلیمی نمین با بیان اینکه امروز عده ای از نخبگان سعی دارند به گونه ای دایره قدرت مردم را تنگتر کنند گفت: مردم در طول انقلاب به عنوان اصلی ترین کانون قدرت در مسائل سیاسی از جایگاه خود به خوبی دفاع کرده اند و در این انتخابات نیز در مقام دفاع از این جایگاه حضور پر رنگ خواهند داشت.

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با بیان اینکه مردم نباید نسبت به تهدیدات دشمن در این برهه حساس بی توجه باشند افزود: امروز برخی از نخبگان به دنبال ایجاد بدعت و فرصت سازی برای بیگانگان هستند.

سلیمی نمین افزود: توجه به منابع ملی بر هر چیز ارجحیت دارد و مردم ما باید تلاش کنند تا نخبگان در مقامی قرار گیرند که منافع ملی را بر منافع شخصی ارجحیت و برتری دهند.

وی با بیان اینکه انتظار مردم از نامزدهای فعلی مجلس شورای اسلامی ارائه عملکرد دقیق از نوع فعالیت هایشان است، گفت: این موضوع به نحو مطلوبی در کشور مشاهده نشده و همین عامل سبب نارضایتی برخی نخبگان دانشگاهی شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف یک نماینده مجلس باید صیانت از دستاوردهای نظام باشد افزود: عزت یک نماینده مجلس در گرو پاسداری از عزت نظام اسلامی و ملت است و این موضوع باید سرلوحه کار هر نماینده ای در مجلس باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها