مدیر عامل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی در گفتگو با "بسیج":

داعیه داران ولایت مرزبندی خود را از لیست‌های مورد حمایت BBC مشخص کنند

مدیر عامل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی گفت: کسانی که داعیه دار ولایتمداری در نظام هستند باید مرزبندی خود را از لیست‌های مورد حمایت BBC و سایر رسانه‌های معاند که توسط دشمنان انقلاب مدیریت می شود، مشخص نمایند.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۶۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
حجت الاسلام و المسلمین مهدی شریعتی تبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود : امروز تاکتیک دشمن برای مهندسی انتخابات ایران تغییر کرده و با ناامیدی از حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای، استراتژی حمایت از افراد و لیست های انتخاباتی مورد نظر خود را دنبال می کند.

وی ادامه داد: شیطنت ها، دخالت ها و همچنین دشمنی های انگلیس و رسانه دولتی BBC بر کسی پوشیده نیست و همگان بر عناد آنها با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران واقفند، اما آنها در پوشش حمایت های خود به دنبال  افراد مورد خود نظر در مراکز مهم تصمیم گیر نظام هستند.

وی اذعان داشت: با سابقه ای که ملت ایران از انگلیس و BBC سراغ دارد، به یقین عکس دیدگاه آنها عمل خواهد کرد.

مدیرعامل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند، افزود: ملت ایران با شیطنت ها و دشمنی های انگلیس و رسانه های بیگانه کاملاٌ آشناست و با سابقه ای که آنها از خود برجای گذاشتند مردم در انتخابات آینده به یقین خلاف دیدگاه آنها عمل خواهند کرد.

 شریعتی تبار تاکید کرد: دشمن می داند که ستون خیمه انقلاب اسلامی ولایت فقیه است، لذا قصد دارد مانع ورود مدافعان سرسخت ولایت فقیه و نظام و انقلاب به مجلس خبرگان و شورای اسلامی شود و به همین جهت می خواهد با حمایت از برخی لیست ها به هدف خود نزدیک شود، بنابراین می طلبد سایر اشخاص و کسانی که هنوز در این لیست ها اعلام برائت نکردند مرزبندی خود را مشخص نمایند، در غیر این صورت به ولایتمداری و تعهد آنها باید شک کرد.

مدیرعامل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی گفت: اسلام همیشه دو اصل را در کنار هم دارد آن هم ولایت همراه با برائت است، لذا کسانی که داعیه دار ولایتمداری در نظام هستند باید سریعا مرزبندی خود را از لیست های مورد حمایت بی بی سی و سایر رسانه های معاند که توسط دشمنان انقلاب مدیریت می شود، مشخص نمایند.

 وی ادامه داد: فلسفه وجودی خبرگان رهبری به اندازه جایگاه رهبری در نظام حائز اهمیت است و کسانی هم که می خواهند در آینده رهبری نظام تصمیم گیری کنند باید فقیه و مجتهد و اگاه به مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داخلی و خارجی باشند تا بتوانند تصمیم در شان ملت و انقلاب اسلامی اتخاذ نمایند.

شریعتی تبار تاکید کرد: نمایندگان خبرگان رهبری در زمان حیات رهبری نظام هم بازوان و ارکان نظام و رهبری جامعه هستند و در زمانهای غبار آلود، فتنه ها را در نوردیدند، لذا منتخبین خبرگان باید بصیرت و هوشمندی لازم را نسبت به مسائل جاری داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها