خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

مردم بايد به انتخاب هايشان دقت كنند/ به دنبال كانديداي اصلح باشيد!

خبرگزاري بسيج: حجت الاسلام رضا غفاری پور با اشاره به شرايط فعلي انتخابات گفت:افرادی که شناخت مناسب از کاندیداها دارند می توانند از روی شناخت خود انتخاب اصلح را انجام دهند.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۱۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت الاسلام رضا غفاری پور با اشاره به شرايط فعلي انتخابات گفت:افرادی که شناخت مناسب از کاندیداها دارند می توانند از روی شناخت خود انتخاب اصلح را انجام دهند.

وی ادامه داد: کسانی که شناخت مناسبی از کاندیداها ندارند می توانند به فرموده رهبر معظم انقلاب به واسطه افرادی که معرفی کننده کاندیداها هستند، انتخاب خود را انجام دهند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان بيان داشت:  اگر افراد معرفی کننده کاندیداها، متدین و در خط امام هستند و دلشان وابسته به آمریکا و غرب نیست، می توان به نظرشان اعتماد کرد، اعتماد به افراد با ویژگی های ذکر شده و انتخاب نامزد اصلح، روشی مناسب و مورد تأکید رهبری است.

وي افزود: اگر روش انتخاب نماینده صحیح باشد، اما نامزد مورد نظر رأی نیاورد و یا خلاف ویژگی های مدعی اثبات شود، انتخاب کننده نزد خدا حجت شرعی دارد، چرا که با اعتماد به دلسوزان کاندیدا را انتخاب کرده است

ارسال نظرات