خبرهای داغ:
استاندار اصفهان:

اصفهان به هواي پاك و گردشگري نياز دارد!

استاندار اصفهان در آیین افتتاحیه همایش بین المللی گردشگری و سفر پاک در اصفهان گفت: اهمیت گردشگری ؛ صنعت گردشگری از بهترین صنعت ها است که صرفه های اقتصادی خوبی دارد و پشتوانه خوبی برای فعالیت های فرهنگی و اقتصادی است.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۴۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسج در اصفهان، استاندار اصفهان در آیین افتتاحیه همایش بین المللی گردشگری و سفر پاک در اصفهان گفت: اهمیت گردشگری ؛ صنعت گردشگری از بهترین صنعت ها است که صرفه های اقتصادی خوبی دارد و پشتوانه خوبی برای فعالیت های فرهنگی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: توسعه زیر ساخت های گردشگری در استان اصفهان از برنامه ها و اولویت های مدیریت استان است که راه اندازی قطار سریع السیر اصفهان به تهران، افزایش تعداد هتل ها و افزایش تخت های هتل ها و توسعه حمل و نقل از برنامه هایی است که در مسیر توسعه گردشگری انجام می شود.

زرگرپور بيان داشت: اصفهان در حوزه آثار تاریخی، مناطق طبیعی گردشگری حائز رتبه است که در سطح بین المللی 6 اثر تاریخی دارد و از شهرهای بی نظیر در آثار تاریخی و گردشگری است.

وی افزود: توسعه این زیر ساخت ها به توسعه گردشگری و رشد و پیشرفت کشور کمک می کند که مسئولان ارشد کشوری توسعه و رشد اصفهان را عامل رشد و توسعه کل کشور می دانند.

ارسال نظرات