مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:

امریکا درصدد است از طریق رابطه نامحسوس، مردم را با اصول انقلاب زاویه‌دار کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: امریکا درصدد است از طریق رابطه نامحسوس، مردم را با اصول انقلاب زاویه‌دار کند.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۵۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام آرمان در همایش بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج خواهران روستای بنهنگ از حوزه مقاومت بسیج ریحانه الرسول (س) که در حسینیه حضرت ابوالفضل روستا با حضور 80 نفر از بسیجیان پایگاه برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین راهبرد دشمن ورود افراد ضد انقلاب و غیر انقلابی به مراکز تصمیم گیری است.

وی با اشاره به انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی ابراز داشت: حضور پرشور در انتخابات همچون خاری در چشم معاندان نظام است و همه باید به هدفی که داریم فکر کنیم و در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشیم.

آرمان یادآور شد: دشمن به این انتخابات چشم دوخته تا فرصت انتخابات را تبدیل به تهدید علیه نظام نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: سپاه و بسیج خرج انقلاب، اسلام و ولایت فقیه است و وظیفه ما روشنگری برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد مومن، متدین، شجاع، انقلابی می باشد تا در مقابل زورگویان غرب بایستد، حرف ها و مواضع ملت را بیان کند، انسان آزاده ای باشد و خودش تصمیم گیرنده باشد.

وی در ادامه شکل گیری این حرکت را باعث ماندگاری انقلاب و رویش های آن دانست و اظهار داشت: آمریکا می خواهد از طریق رابطه نامحسوس مردم را با اصول انقلاب زاویه دار کند، لذا باید با تمام توان از نظام و انقلاب دفاع کنیم، چنانکه حضرت امام (ره) فرمودند " اگر در مقابل دین ما بایستند در مقابل دنیای آنها می ایستیم".
ارسال نظرات
پر بیننده ها