خبرهای داغ:

تقدير از واحدهاي فناور دانش بنيان

خبرگزاري بسيج:‌رسول زرگرپور در مراسم جشن پایان نهمین دوره رشد و مراسم تقدیر از واحدهای فناور برتر مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار داشت: با حضور این شرکت ها می توانیم به بازارهای بین المللی دسترسی داشته باشیم و زمینه صادرات کالاها و خدمات دانش بنیان را فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۶۳۸۳۳۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم جشن پایان نهمین دوره رشد و مراسم تقدیر از واحدهای فناور برتر مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار داشت: با حضور این شرکت ها می توانیم به بازارهای بین المللی دسترسی داشته باشیم و زمینه صادرات کالاها و خدمات دانش بنیان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: با این سازوکار و جذب سرمایه گذاران خارجی برای کمک به تولید محصولات دانش بنیان داخلی می توانیم سهم قابل توجهی را نیز از بازارهای جهانی به دست آوریم.

استاندار اصفهان با تقدیر از مجموعه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای تلاش در زمینه تولید علم و فناوری تصريح كرد: این شهرک می تواند سهم بسزایی در مقام تراز اولی استان ایفاد کند و در دوره پساتحریم، بستری درست برای انتقال علم و فناوری باشد.

وي افزود: وجود شهرک علمی و تحقیقاتی برای تبدیل علم به ثروت در اصفهان قابل تقدیر است کمااینکه مهمانان ویژه ای که از سازمان های معتبر جهانی به این استان سفر می کنند، در بازدیدهای خود بر جایگاه ممتاز این شهرک تاکید می ورزند.

زرگرپور به بازدید سال گذشته رئیس جمهوری از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اشاره كرد و خاطرنشان كرد: بازدید مزبور مبین اهمیت این مجموعه است لذا باید تلاش ما نیز در جهت ارتقای این مرکز علمی و پژوهشی باشد.

وی تأكيد كرد: 140 طرح با سرمایه 14 میلیارد یورو برای استان اصفهان طراحی شده است، شرکت مشاور هم اکنون در حال پردازش ملاحظات این طرح هاست.
در پایان این مراسم از شرکت های دانش بنیان موفق در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تقدیر شد.
ارسال نظرات