خبرهای داغ:
به مناسبت ایام الله دهه فجر از کارکارگاه پرورش قارچ در روستای رشوانلو توسط سرهنگ اسدی و مسئول بسیج سازندگی ناحیه فاروج بازدید گردید.
کد خبر: ۸۶۳۸۳۱۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، در این رابطه برادر پاسدار رمضان لایی مسئول بسیج سازندگی ناحیه بیان داشت که ایجاد این کارگاه پرورش قارچ برای ایجاد ارز آوری و اشتغال وکمک به تولید فرآورده های گشتی بوده است در این کارگاه که در رستای رشوانلو احداث گردیده است عتباری بالغ بر  200 میلیون ریال  صرف گردیده است و ایجاد اشتغال برای 4 نفر مستقیم فرآهم گردیده است .

****
تبیین سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی
)

حجه السلام والمسلمین سید جعفر حسینی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت فاروج به تبیین سخنرانی آقا در 14 خرداد 94 را نمود .

در این کلاس  نورمبین  حاج آقا حسینی بیاد داشت: منشاء انقلاب و حرکت مردم در قبل از سال 42 بوده و بهعنوان مثال در تظاهرات بازاراین و دراین سال و شورش به مدرسه فیضیه قم و در دیگر نشاء انقلاب بوده که در سال 1357 آخرین ضربه و تمام کننده بر پیکر شاهنشاهی وارد آمد و باعث سقوط شاه شد .

وی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) سه باور داشتند و با اتکا به این سه  باور انقلاب کردند، که باور اول باور به خود که می تواند این کار را انجام دهد و باور دوم باور به مردم که پشتیبان اش هستند و صحنه را خالی نمی کنند و امام تنها نمی ماند و باور آخر یعنی سوم باور به خدا بود که ایشان بیان داشتند که اگر با خدا باشی می توانی پادشاهی نمایی .

****
نشست سیاسی در اتاق جلسات فرماندهی با هادیان سیاسی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فاروج و فرمانده ناحیه فاروج برگزار گردید.

****
ترفیع درجه برادر هادی یاقوتی جمعی نمایندگی در کلاس نورمبین نصب گردید در این ترفیع درجه برادر یاقوتی به درجه ستوان یکم ارتقاء یافت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها