خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد

برگزاری جشنواره تجلیل از برترین‌های صالحین در همدان

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری جشنواره تجلیل از برترین‌های صالحین به صورت متمرکز و در سطح نواحی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۲۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل‌بیگی اظهار داشت: جشنواره تجلیل از برترین‌های صالحین به صورت متمرکز و در سطح نواحی برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره صالحین در حوزه‌های مقاومت بسیج مساجد و مجلات و 20 قشر از اقشار سپاه استان در قالب 9 ناحیه و یک مرکز در روزهای آتی اجرا می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره صالحین تقویت نظام تربیتی بسیجیان و افزایش کیفیت فرآیند تحقق در سطوح بسیج است.

وی ادامه داد: در جشنواره صالحین هدف اصلی تجلیل و قدردانی از اقدامات برجسته بسیجیان و مسئولین پرتلاش و تقویت انگیزه و شور و نشاط بسیجیان است.

اسماعیل‌بیگی بیان داشت: رقابت بسیجیان و ارکان شجره طیبه صالحین و همچنین شناسایی و معرفی به منظور الگوگیری در سایر رده‌ها و جمع‌آوری و انتشار مستندات و خلاقیت موثر در شجره طیبه صالحین از دیگر اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: تاکنون 9 هزار حلقه صالحین در بسیج استان همدان راه‌اندازی شده و برکات خوبی برای استان داشته است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: هدف شجره طیبه صالحین تربیت نیروهای همطراز با انقلاب است و در شجره طیبه صالحین به فرموده مقام معظم رهبری باید کارهای زیادی صورت پذیرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات