خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان خبر داد
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به وجود 280 حلقه صالحین خاص دانشجویی در استان همدان گفت: این حلقه‌ها در ایام دهه فجر فعال بوده و تشکیل جلسه دارند.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۷۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران فجر معنویت بود که در جهانی خالی از معنا به خاطر هجمه‌های دوره مدرنیته و عصر بعد از رنسانس مطرح شد و با نور ایمان، معنویت را به جهان هدیه داد.

وی افزود: این انقلاب مدلی از حرکت نبوی و علوی بود و در امتی رخ داد که به آرمان‌های اسلام اعتقاد دارد و این ترکیب امام و امت نجات‌بخش دنیای امروز از سرگردانی و فشار استکبار است، ضمن اینکه نجات‌بخش منطقه نابسامانی است که عناصر تکفیری به عنوان محصول اجرائیات دولت آمریکا در آن جنایت می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با تأکید بر اینکه دولتمردان ما وظیفه دارند تا با استفاده از این مدل مشکلات کشور را برطرف کنند، بیان کرد: در بحث پسابرجام موضوع اقتصاد از اهمیت بالایی برخوردار است و ضرورت دارد تا دولت مدل اقتصاد مقاومتی را برای حل مشکلات کشور در پیش بگیرد.

وی افزود: متأسفانه خلاف این امر را با عقد قراردادهایی با شرکت‌های خارجی از جمله ایرباس می‌بینیم که نتایج آن عدم رونق تولیدات داخلی است.

فریادرس با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه فجر در پنج عرصه فرهنگی، تربیتی، بصیرتی، ورزشی و علمی عنوان کرد: در عرصه فرهنگی برگزاری تریبون شعر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها، برپایی غرفه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی در مراکز برگزاری نماز جمعه، برپایی غرفه‌های دانشجویی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدا و تهیه و توزیع نشریات با محتوای انقلاب و نیازهای روز انقلاب و افزایش فضای بصیرتی از جمله برنامه‌‌های فرهنگی این ایام است.

وی اظهار داشت: مستند‌های مرتبط با موضوع انقلاب از جمله مستند «پس از خمینی (ره)» در دهه فجر در دانشگاه‌های استان اکران می‌شود، ضمن اینکه برگزاری نشست‌های سیاسی انقلاب اسلامی و انتخابات در شهرهای مختلف، برپایی کافه انتخابات در دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های عرصه بصیرتی این حوزه است.

مسئول بسیج دانشجویی در استان همدان از برگزاری جشنواره علمی بسیج دانشجویی در همدان خبر داد و گفت: این جشنواره با دریافت مقاله‌های برتر، اختراعات برگزیده، معرفی ابتکارات علمی و برگزیدگان علمی، نشریات علمی بسیج و هسته‌های علمی در 25 بهمن ماه جاری در دانشگاه بوعلی برگزار و از نفرات برتر در این بخش و مقالات و آثار برتر تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی در عرصه ورزشی گفت: جام شهدای دانشجو در چهار رشته تکواندو، فوتبال،‌ تنیس روی میز و کوهنوردی در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است که از برترین‌ها تقدیر می‌شود.

فریادرس از وجود 280 حلقه صالحین خاص دانشجویی در استان همدان خبر داد و افزود: این حلقه‌ها در ایام دهه فجر فعال بوده و تشکیل جلسه دارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات