خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

تبيين نقش حضرت زينب در مقابله با جنگ نرم سپاهيان يزيد

خبرگزاري بسيج: حجت الاسلام حسن پرورش، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) اظهار داشت: اگر حضرت زینب(س) نبود، قیام خونین امام حسین(ع) به نتیجه نمی رسید، صف بندی سی هزار نفر در مقابل وجود نازنین امام حسین(ع) در کربلا، یک اتفاق ناگهانی و ساده نبوده است.
کد خبر: ۸۶۳۷۸۵۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت الاسلام حسن پرورش، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) اظهار داشت: اگر حضرت زینب(س) نبود، قیام خونین امام حسین(ع) به نتیجه نمی رسید، صف بندی سی هزار نفر در مقابل وجود نازنین امام حسین(ع) در کربلا، یک اتفاق ناگهانی و ساده نبوده است.

وی ادامه داد: ریشه این حق ستیزی را باید حاصل سال ها تلاش تبلیغاتی و جنگ نرم حکومت غاصب بنی امیه دانست به طوری که بسیاری از قاتلان اباعبدالله حسین(ع) به نیت دفاع از کیان اسلامی در مقابل امام برحق جنگیدند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانیجنگ نرم بيان داشت: جنگ نرم  دارای سابقه ای طولانی در تاریخ است، باید دید حضرت زینب کبری(س) در آن شرایط چگونه عمل کرد تا ما هم از این شخصیت بزرگ اسلام الگو گرفته مانند او عمل کنیم.

حجت الاسلام پرورش بيان داشت: حضرت زینب(س) در مقابل جنگ تبلیغاتی دشمن از همان ابتدا شروع به مبارزه کرد و با سخنرانی های کوبنده ی خود در مقابل ابن زیاد و همچنین در مقابل یزید ملعون به رسوا کردن آنها پرداخت.

وی افزود: کسانی که در کوفه برای هلهله و تحقیر کردن آنها آمده بودند تحت تاثیر فصاحت و بلاغت حضرت زینب کبری(س) به گریه می افتادند و از سکوت خود در مقابل ظلم و جور بنی امیه پشیمان می شدند.

وی تاثیر سخنرانی حضرت زینب کبری(س) بر قلب ها را نوعی معجزه خواند و گفت: چنین تاثیرگزاری از هر کسی ساخته نیست و فقط از کسی مثل حضرت زینب(س) که تربیت شده خانه وحی الهی است ساخته است.

ارسال نظرات