خبرهای داغ:
رييس امور شركت‌هاي دانش بنيان معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري:

از شركت هاي دانش بنيان بايد حمايت شود!

خبرگزاري بسيج: سید محمد صاحبکار خراسانی در آیین هشتمين جشن پايان دوره واحدهاي فناوري موفق مركز رشد و نهمين مراسم تقدير از واحدهاي فناوري برتر سال 94 اصفهان گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان مورد حمایت دولت یازدهم است.
کد خبر: ۸۶۳۷۸۴۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، سید محمد صاحبکار خراسانی در آیین هشتمين جشن پايان دوره واحدهاي فناوري موفق مركز رشد و نهمين مراسم تقدير از واحدهاي فناوري برتر سال 94 اصفهان گفت: حمایت از شرکت ها یدانش بنیان مورد حمایت دولت یازدهم است.

وی ادامه داد: معافیت مالیاتی، معافیت هزینه های گمرکی، احداث شرکت های دانش بنیان در شعاع شهرها و اعطای مجوز به شرکت های برای فعالیت در شهرک های علم و فناوری از جمله حمایت های دولت برای شرکت های دانش بنیان است.

رييس امور شركت‌هاي دانش بنيان معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري تصريح كرد:  معافیت های مالیاتی برای شرکت های دانش بنیان در طی 2 سال اخیر اجرايي شده است، در سال های 92 و 93 به ترتیب حدود 60 ميليارد ریال و 600 میلیارد ریال معافيت مالياتي به شركت‌هاي داشن بنيان اختصاص یافته است.

وی اضافه كرد: نیاز به شرکت های دانش بنیان در کشور وجود دارد، اقتصاد کشور از وابستگی به درآمد نفتی به سمت اقتصاد مبتنی بر تولید و دانش های جدید تغییر یابد.

استاندار اصفهان نیز در این جلسه گفت: فعالیت 400 شرکت دانش بنیان ثمره ای ارزشمند برای فعالیت های تولیدی و اقتصادی استان و کشور است.

وی ادامه داد: باید برای تبدیل علم به ثروت برنامه ریزی شود و دانشگاهیان در این مسیر نقش اساسی خود را ایفا کنند و برای پیشرفت علمی و صنعتی کشور کار کنند.

در این آیین از مدیر 20 شرکت دانش بنیان استان اصفهان که در بخش های تولیدی و علمی شاخص بوده اند تجلیل شد.


ارسال نظرات