فرمانده سپاه امام رضا(ع):

انتخابات 7 اسفندماه نقطه تعارض انقلاب اسلامی و امریکا است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت:انتخابات 7 اسفندماه رقابت بین احزاب نیست بلکه نقطه تعارض انقلاب اسلامی و امریکا است.
کد خبر: ۸۶۳۷۸۲۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری امروز در مراسم بزرگداشت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در جمع پرستاران سپاه امام رضا(ع) در تالار نصر مشهد تاکید داشت: مجموعه سپاه و بسیج باید طوری باشد که نقطه تمایزی با سایر سازمان ها و ارگان ها داشته باشد از جمله در حوزه پزشکی و بهداشتی باید الگویی برای سایر مراکز پزشکی خارج از سپاه باشد.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه و بسیج باید طوری عمل کند که  نقش الگویی برای سایر سازمان ها داشته باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: انتخابات 7 اسفندماه رقابت بین احزاب نیست بلکه نقطه تعارض انقلاب اسلامی و امریکا است. امریکا در مجلس آینده ما طمع کرده و زمینه نفوذ خود را با استفاده از عرصه سیاسی فراهم کرده است چرا که می داند نفوذ در این عرصه هم زودبازده است و هم هزینه ای برایش به بار نمی آورد.

نظری ابراز داشت: به زعم مسئولان امریکایی این کشور اگر به جمع بندی با ایران نرسد به فروپاشی می رسد لذا درصدد است با استفاده از افرادی که مستعد جذب به سمت و سوی امریکا و غرب  هستند به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام نفوذ دهد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان گفت: برای جلوگیری از نفوذ دشمن در مجلس آینده بایستی وحدت آرا داشته باشیم و به افرادی رای دهیم که متدین، انقلابی و استکبارستیز باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها