خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان:

ايثار و از خودگذشتگي يكي از عناصر اصلي نظام است

خبرگزاري بسيج: رضا صفری درباره وجوه تمایز انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب‌های جهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک استثنای تاریخی بود که با پیروی از ولایت‌فقیه، بسیاری از قله‌های شرف، عزت، اقتدار، علم، فضیلت را فتح کرده است.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۳۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، رضا صفری درباره وجوه تمایز انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب‌های جهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک استثنای تاریخی بود که با پیروی از ولایت‌فقیه، بسیاری از قله‌های شرف، عزت، اقتدار، علم، فضیلت را فتح کرده است.

وی عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی را سه عنصر ایثار، شهادت و پیروی از ولایت‌فقیه برشمرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی اکنون ملجا مردم مظلوم فلسطین، غزه، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و دیگر مظلومین سراسر جهان است که وظیفه آن را نسبت به گذشته سنگین‌تر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را از اهمیت ویژه‌ای برخوردار دانست و بيان داشت: در انتخاب نمایندگان شایسته‌سالاری، شجاعت، ولایت محوری، داشتن بصیرت و دشمن‌ستیزی باید به‌عنوان اهم ملاک‌ها و محورهای انتخاب لحاظ گردد.

علیرضا اسلامی‌فر مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان مبارکه نیز ضمن معرفی یکی از شهدای پیشگام انقلاب در شهر مبارکه، سردار شهید حاج ابراهیم جعفرزاده را یکی از طلایه‌داران انقلاب اسلامی در شهرستان مبارکه خواند و تصریح کرد: شهید جعفرزاده در ساماندهی و شکل‌دهی فعالیت‌های ضد رژیم ستم‌شاهی در مبارکه به‌خصوص در حماسه انقلابی 18 دی و سقوط ژاندارمری شهر همراه با سرداران شهید نصوحی، ربیعی، مختاری و زینلی نقش مهمی را ایفا کردند.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان مبارکه در ادامه نقش شهید حاج ابراهیم جعفرزاده را در دوران پس از پیروزی انقلاب بسیار مؤثر دانست و اظهار کرد: شکل‌گیری کمیته انقلاب، سپاه و جهاد سازندگی در شهرهای مبارکه و اصفهان، فرماندهی اولین گردان زرهی سپاه، مسئولیت زرهی قرارگاه نصر، فرماندهی تیپ 21 رمضان، مسئولیت بررسی مرزهای کشور، مسئولیت طرح و برنامه لشکر زرهی سپاه و فرماندهی تیپ زرهی 28 صفر و فرماندهی تیپ مستقل 18 پیاده الغدیر آخرین مسئولیت این شهید بزرگوار بود.

ارسال نظرات