فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درگز:

نماینده مردم در مجلس از لحاظ فکری و عملی نباید وابسته به غرب و آمریکا باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درگز گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی باید انقلابی، پیرو ولایت فقیه و مطیع قانون اساسی باشد و از لحاظ فکری و عملی وابسته به غرب و آمریکا نباشد.
کد خبر: ۸۶۳۴۷۰۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  سرهنگ دوم پاسدار محمد هادی قوی پنجه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درگز در یادواره ” شهید احمد محمودی” که در منزل آن شهید بزرگوار برگزار شده بود گفت: شهدا در دنیا و آخرت مایه آبرو و افتخار ما هستند و ما تا قیامت مدیون آنها هستیم و باید راه آنان را ادامه دهیم.

وی افزود: شهدا به برگزاری یادواره ها نیاز ندارند؛ بلکه این ما هستیم که به این برنامه های معنوی و بصیرتی نیازمند هستیم.

فرمانده بسیج درگز درخصوص اهمیت پیروی از ولایت فقیه خاطر نشان کرد: شهدا به پیروی از ولایت فقیه بسیار اهمیت می دادند و آن را می توان در وصیت نامه شهدا مشاهده کرد.

وی افزود: وصیت نامه شهدا به قدری زنده است؛ که با آنکه نزدیک به سی سال از زمان نوشتن آنها گذشته است اما با حوادث داخلی و خارجی کشور تطبیق دارد.

قوی پنجه خاطر نشان کرد: ما دو میثاق معنوی و ملی با شهدا داریم؛ میثاق ملی همان قانون اساسی است و میثاق معنوی نیز، همان پیروی از وصیت نامه شهدا و امام راحل است؛ که هر یک کامل کننده دیگری است.

وی تصریح کرد: قانون اساسی کشور ما کاملترین قانون اساسی است و همه باید از آن پیروی کنند و هیچ کس در هر مسئولیتی که باشد حق ندارد آنرا زیر سئوال ببرد.

فرمانده بسیج درگز با تشریح رویش ها و ریزش ها در انقلاب اسلامی اذعان کرد: متاسفانه بعضی ها که همراه شهدا بودند؛ امروز از راه انقلاب منحرف شده اند و بر خلاف فرمایشات ولایت فقیه عمل می کنند و حرف های منافقین را تکرار می کنند.

وی افزود: با امام (ره) بودن به ادعا نیست؛ بلکه مدعیان باید به سخنان وی عمل کنند و راه او را ادامه دهند و دنبال تحریف شخصیت امام خمینی(ره) نباشند.

قوی پنجه درخصوص شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح گفت: حضور در انتخابات آینده به دلیل شرایط داخلی و خارجی بسیار اهمیت دارد و دشمن در آن طمع کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نماینده مجلس شورای اسلامی باید فردی انقلابی، پیرو ولایت فقیه و مطیع قانون اساسی باشد و از لحاظ فکری و عملی وابسته به غرب و آمریکا نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها