فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در گفتگو با "بسیج":

بزرگترین حوزه مقاومت بسیج خراسان رضوی تا پایان سال 94 در گناباد افتتاح می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: بزرگترین حوزه مقاومت بسیج خراسان رضوی با زیربنای 650 مترمربع تا پایان سال 94 در گناباد افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۷۳۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در حاشیه افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید فدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: در حال حاضر 8 پروژه عمرانی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد به مساحت 2700 مترمربع در حال اجرا می باشد که 3 پروژه آن احداث سوله های ورزشی به مساحت 400 مترمربع و اعتباری بالغ  بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال می باشد و در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمامی پروژه های در دست اقدام سپاه گناباد، با اعتبارات سپاه و مشارکت های مردمی در حال اجرا می باشد.

ابراهیم زاده احداث ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) در کوی شرقی گناباد با زیربنای 650 متر مربع را بزرگترین حوزه مقاومت بسیج خراسان رضوی از لحاظ زیربنایی دانست و افزود: عملیات اجرایی احداث حوزه حضرت رسول (ص) از دهه فجر سال 93 شروع و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: وجه تمایز احداث این حوزه، رویکرد جهادی آن می باشد و این پروژه تنها با یک میلیارد و 750 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

ابراهیم زاده در خصوص پایگاه شهید فدوی گفت: پایگاه شهید فدوی با زیربنای 65 مترمربع و اعتباری بالغ بر 160 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد احداث استخر شنای ورزشی را در کوی شرقی گناباد مهم ارزیابی نمود و اذعان کرد: عملیات احداث استخر شنای بسیجیان با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال و مساحت 2400 مترمربعی در حاشیه پارک آبی شهر آغاز شده است.

گفتنی است 60 درصد مردم گناباد در 140 پایگاه و حوزه مقاومت روستایی و شهری سازماندهی شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها