خبرهای داغ:
بعداز ظهر 15 بهمن ماه با فرا رسیدن اولین پنجشنبه در ایام دهه فجر مردم انقلابی و شهیدپرور شیروان به میهمانی لاله های شهر رفتند و یاد و خاطره این دلیرمردان را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۶۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حاضران در این آئین پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کرده و یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدا را گرامی داشتند.

حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان در این آیین ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: آمده ایم تا با شهدای عزیز و آرمانهای  آنها عهد و میثاقی دوباره ببندیم.

وی گفت: خدا را شاکریم که در میان همه توطئه های دشمن و تلاطم فتنه ها 37 سال است که مردم و خانواده های معظم شهدا این ناموس انقلاب را حفظ کرده اند و 27 سال به ندای امام گونه رهبر عزیز لبیک گفته اید.

امام جمعه شیروان افزود: همه ما باید امروز بدانیم که امت اسلام هرچه در این هیاهوی پرغوغای جهان خواران بدست آورده ثمره این انقلاب اسلامی و شهدا بوده است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

وی گفت: شهدا این حق را دارند که به ما بگویند "این انقلاب اسلامی، اقتدار و عزت و وحدت را با جانمان خریدیم و در اختیار شما قرار دادیم"و  باید ما نیز از آن حفظ و حراست کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها