خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

مجلس از مراکز تصمیم سازی است که دشمن قصد نفوذ در آن را دارد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه دشمن می خواهد برمراکز تصمیم ساز کشور نفوذ کند افزود:یکی از مراکز تصمیم ساز مجلس است که ما باید با انتخاب صحیح جلوی این نفوذ را بگیریم.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۹۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

حجت الاسلام والمسلمينسيد رضا تقوي در مجمع نخبگان بسیج استان با بیان اینکه یکی از ارکان نظام ولایی ما بسیج است گفت:بسیج جلوی مردمی نطام ماست و هرکجا که بسیج وارد صحنه شد بزرگتررین مشکلاتاز سر راه نطام برداشته شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات پبش رو تاکید کرد انتخابات از این جهت که یک همایش سیاسی و ملی است باید مغتنم شمرد

وی انتخابات را فرصتی برای بیان بسیاری از مطالب مهم دانست و افزود در زمان انتخابات به واسطه ای اینکه ذهن ها نسبت به تحلیل های سیاسی حساس است می توان بسیاری از اندیشه ها و ارزشهای سیاسی نظام را مطرح کرد.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه فضاسازی برای ارزشها بسیار مهم است تشریح کرد :برای مثال در ماه مبارک رمضان فضای عبادت و قرآنی بر جامعه حاکم می شود و بسیاری از ناهنجاری ها کم می شود

وی افزود در زمان انتخابات نیز فضایی در جامعه ایجاد می شودکه بسیاری از اندیشه های سیاسی در این زمان آشکار می شود و بسیاری از جریان های سیاسی در این زمان نیرو می گیرند و ما باید از این فضا برای تبلیغ ارزش ها انقلاب استفاده کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تشبیه زمان انتخابات به کلاس سیاسی تاکید کرد :ما باید جلسات بصیرت افزایی را تکثیر کنیم تا زمینه برای یک رای خدا پرسندانه فراهم شود و این موضو ع زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که جامعه نسبت به مسائل سیاسی روشن باشد.

تقوی هشدار داد در زمان انتخابات به خاطر حساسیت مردم دشمن نیز در پی استفاده از فضا به وجود آمده است و سعی می کند جامعه را به سمتی بکشاند که خود می خواهد و با یک سری از مسائل جامعه را متشنج کند و ماهم باید از این فرصت استفاده کنیم و کشور را واکسینه کنیم.

وی گفت: دشمن بعد از برجام احساس کرد که در این کشور جایگاهی دارد و راه نفوذش هموار شده اما با تدبیر رهبر فرزانه ی انقلاب در اهدافش شکست خورد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه دشمن می خواهد برمراکز تصمیم ساز کشور نفوذ کند افزود:یکی از مراکز تصمیم ساز مجلس است که ما باید با انتخاب خود جلوی این نفوذ را بگیریم

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد:اگر پست نمایندگی حق الناس است ما نباید آن را در اختیار فردی بگذاریم که لایق آن نیستباید مرافب باشیم که انتخاب ما روی کشور اثر منفی نگذارد.

حجت الاسلام تقوی خاطر نشان کرد ما زمانی را سپری می کنیم که 37 سال انقلاب می کند و برای اینکه این ملت بماند چه راههای سخت و طاقت فرسایی را گزرانده ایم و چه نیرو های ارزشمندی را در ایرن راه قربانی کرده ایم و این مسائل است که وظیفه ی ما را سنگین تر می کند.

نماینده دوره چهام و پنجم مجلس با بیان روایتی از امیر المومنین گفت: انسان باید شرایط گذشته حال و آینده ی خود را بشناسد و و ما باید تاریخ ملت خود و زمانی را که در آن قرار گرفته ایم بشناسیم و میراث شهدا را پاسداری کنیم.

تقوی در پایان با تاکید برا اینکه مقاومت است که ما را به اینجا کشانده گفت :لبخند آمریکا نباید ما را به طمع بیندازد و از اخم آنها رنگ از چهره ی ما پیرد و راه عزت همین راه است که شهددا هم همیت راه را رفتند.

ارسال نظرات