خبرهای داغ:
در مراسم آغازين دهه فجر،1357 نفر از دانش آموز شهرستان شیروان با سرودن گلبانگ خمینی ای امام یاد دوازدهم بهمن سال 1357 و ورود تاريخي امام راحل به میهن اسلامی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۶۳۰۸۸۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسم آغازين دهه فجر،1357 نفر از دانش آموز شهرستان شیروان با سرودن گلبانگ خمینی ای امام یاد دوازدهم بهمن سال 1357 و ورود تاريخي امام راحل به میهن اسلامی را گرامی داشتند.

این مراسم که باحضور گسترده دانش آموزان و به اهتزاز درآمدن پرچم های سه رنگ میهن عزیزمان  و پوسترهایی با شعار "مرگ بر آمریکا"، "ما تا آخر ایستاده ایم"،"الموت اسرائیل"همراه بود در میدان انقلاب شهرستان  با خواندن سرودهای انقلابی و همخوانی دانش آموزان ادامه پیدا کرد.

گفتنی است خاطره‌گویی در مدارس، برگزاری مسابقات و همایش‌های علمی، فرهنگی، هنری و دینی،  غبارروبی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه‌های در دست اجرا در دهه فجر امسال در سطح واحدهای مقاومت شهرستان است.

همچنین تبلیغات شکلی در مدارس و درج پیام انقلاب اسلامی بر روی در و دیوار کلاس‌ها و محوطه مدرسه‌ها، برپایی نمایشگاه ، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآنی، مقاله‌نویسی به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر در مدارس شیروان برپا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها