مدرس دانشگاه امام حسین (ع) تهران:

مسئولین نظام مسئله نفوذ دشمن را جدی بگیرند

مدرس دانشگاه امام حسین (ع) تهران با اشاره به پروژه نفوذ دشمن در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام تاکید کرد: مسئولین این مسئله مهم را جدی بگیرند.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۲۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر الوندی در جلسه بررسی مسئله نفوذ در جمع کارکنان و پایوران سپاه ناحیه رشتخوار گفت: دشمن با هدف نفوذ بر مسئولین و تسخیر ذهن و افکار آن‌ها پای به عرصه گذاشته است.

وی در رابطه با مسائل نفوذ و راه های جلوگیری از آن اظهار داشت: تاریخچه نفوذ از زمان مشروطه و حضور بهائیت با فراز و نشیب در کشور همراه بوده و دشمن در حال حاضر در صدد نفوذ بر مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی در کشور است که باید مسئولین در مسئله نفوذ در این برهه از زمان دقت کافی را داشته باشند.

الوندی همچنین یادآور شد: نفوذ دشمن امروز با جنگ نرم در حال اجراست و دشمن با برنامه ریزی در این زمینه و هزینه کردن در این مسائل قصد دستیابی به برنامه ها و اهداف خود را دارد.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) تهران در خصوص مسئله انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در انتخابات پیش رو باید با کمال دقت و توجه، گزینه‌ای انتخاب شود که مورد تایید نظام، مردم و رهبری باشد. دشمن امروز با هدف نفوذ بر مسئولین و تسخیر ذهن و افکار آن‌ها پای به عرصه گذاشته است.

دکتر الوندی در پایان این مراسم به سوالات مطرح شده از سوی حضار در خصوص مسائل نفوذ پاسخ داد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها