خبرهای داغ:
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد

بررسی و تصویب طرح جامع و تفصیل 7 شهر استان همدان

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از بررسی و تصویب طرح جامع و تفصیل هفت شهر استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۱۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
بررسی و تصویب طرح جامع و تفصیل 7 شهر استان همدانمحمدحسین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: با حضور کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در استان همدان طرح‌های تفصیلی شهرهای سامن، جوکار ، زنگنه، لالجین، گل تپه، دمق و قهاوند به تصویب رسید و آماده ابلاغ است.

وی افزود: این طرح‌ها پس از بررسی و طرح موضوع در جلسات مختلف کارشناسی استان در سال گذشته به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسیده بود.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: از سال گذشته طرح‌های فوق در دستور کار شورای عالی شهرسازی و معماری ایران نیز قرار گرفت و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شد.

وی ادامه داد: به جهت تسریع در بررسی و دقت بیشتر در جزییات طرح‌ها و به دلیل مطابقت هر چه بیشتر با وضع موجود و رعایت حقوق شهروندی مقرر شد توسط کمیته فنی شورای عالی از محل بازدید و تصمیم‌گیری شود .

مرادی با اشاره به تصویب طرح جامع و تفصیل هفت شهر استان همدان یادآور شد: این طرح‌ها تا قبل از پایان سال جاری مراحل قانونی خود را طی و ابلاغ خواهند شد.

وی با تقدیر از حمایت مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در راستا پیگیری این امر خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های خوب و موثر مجموعه مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تمام طرح‌هایی که طی چندین سال گذشته بلا تکلیف بودند و به اتمام نرسیده بود در حال طی مراحل پایانی و ابلاغ هستند.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ابراز داشت: از جمله طرح‌های مهم می‌توان به طرح ناحیه‌ای شمالی استان اشاره کرد که اخیراً توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به تصویب رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح ناحیه شمالی استان همدان شامل شهرستان‌های رزن، کبودراهنگ و فامنین است که بعد از تصویب ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات