خبرهای داغ:
استاندار همدان گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی نیازمند 43 میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۶۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی نیازمند 43 میلیارد تومان اعتباربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیک‌بخت امروز در مراسم کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی بیان داشت: اعتبارات برآورد شده این پروژه در مدت دو سال آینده تخصیص می‌یابد.

وی اظهار کرد: شهرداری همدان با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر در راستای توسعه زیرساخت‌های شهرسازی و ایجاد زمینه درآمد اقتصادی فعالیت‌های اثربخشی راآغاز کرده است.

استاندار همدان به طرح‌های در حال اجرای شهرداری همدان اشاره کرد و افزود: شهروندان همدان استحقاق و شایستگی بالایی دارند و در این زمینه شهرداری و دیگر سازمان‌های متولی باید در زمینه توسعه زیرساخت‌های شهرسازی ورود جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی نیازمند 43 میلیارد تومان اعتبار است، تصریح کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح سرلشگر شهید حسین همدانی در محل میدان سپاه شهر همدان با همت شهرداری همدان به نام این شهید بزرگوار مزین شدهو به سبب این نامگذاری استانداری همدان برای تأمین اعتبارات اجرای این طرح سهیم شده است.

نیک‌بخت در پایان خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان نیز بیش از یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح کمربندی غرب به شرق اختصاص داده شده است

انتهای پیام/

ارسال نظرات