خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همدان تأکید کرد

نفوذ بزرگترین خطر و تهدید علیه جمهوری اسلامی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نفوذ را بزرگترین خطر و تهدید علیه جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: نفوذ به معنای ورود افراد خارجی به ایران نیست بلکه به معنای تحمیل عقاید و خواسته‌های خود البته با رضایت طرف مقابل است.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۶۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان امروز در نشست بصیرتی، روشنگری و تبیین، ویژه مبلیغین خواهر و برادر حوزه علمیه استان همدان، اظهار داشت: بعد از برجام مقام معظم رهبری بیش از 80 مرتبه واژه نفوذ را به‌کار بردند که این خود نشان دهنده اهمیت موضوع است.

وی افزود: استراتژی جدید آمریکا تعاملی است که با ویژگی‌هایی همچون مذاکره، نفوذ و در نهایت سرنگونی نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نفوذ را بزرگترین خطر و تهدید علیه جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: نفوذ به معنای ورود افراد خارجی به ایران نیست بلکه به معنای تحمیل عقاید و خواسته‌های خود البته با رضایت طرف مقابل است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری 21 روز قبل از توافق هسته‌ای در دوم تیرماه در دیدار با کارگزاران نظام نیز به این مسئله که آمریکا به توافق بیش از ما نیاز دارد، تاکید کردند زیرا معتقدند که امریکا به دنبال دکوری کردن صنعت هسته‌ای ایران و غلبه بر انقلاب اسلامی بوده است.

نبویان به سناریوهای آمریکا برای نفوذ پس از توافق برجام نیز اشاره و تاکید کرد: آمریکا دو سیاست داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی به سیاست‌های داخلی دشمن اشاره کرد و گفت: تغییر در نسل جدید ایران و جمع‌کردن شعار «مرگ برآمریکا» یکی از مهمترین اهداف دشمن است که با شیوه‌های گوناگون درصدد تخریب ذهن و افکار جوانان است به طوری که مشکلات و نیازهای نسل جوان مانند بیکاری را دغدغه خود می‌دانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با تعطیل شدن پروژه‌های مسکن مهر بسیاری از جوانان بیکار شدند و در حال حاضر بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل شده‌اند.

وی حمایت از جریانات غرب‌گرا در داخل کشور را از دیگر سیاست‌های آمریکا معرفی و عنوان کرد: اوباما در سخنان خود این مسئله که اگر ما توافق هسته‌ای را امضا کنیم، مواضع نیروهای میانه‌رو را در داخل ایران تقویت می‌کنیم را به وضوح بیان کرده است‌.

نبویان تاکید کرد: دشمنان ما اعتراف کردند که با سرمایه‌گذاری برروی توافق هسته‌ای باید به دنبال ایجاد اصلاحات سیاسی و تداوم حمایت از فعالان حامی ایجاد اصلاحات در ایران باشیم.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری نفوذ را به ترتیب اهمیت در مسائل فرهنگی و فکری، سیاسی، اقتصادی و امنیتی مطرح کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نفوذ فرهنگی را بالاترین مرحله نفوذ مطرح و عنوان کرد: دشمنان سعی دارند باورهای مردم که جامعه را سرپا نگه‌داشته است را دگرگون و درآنها خدشه وارد کنند و برای رسیدن به این هدف میلیاردها دلار هزینه می‌کنند.

وی تاکید کرد: برخی در داخل آمریکا را حلال تمام مشکلات اقتصادی کشور دانسته و توافقات را برگه برنده‌ای در پرونده خود عنوان می‌کنند به طوری‌که معتقدند امریکا ناجی مردم ایران برای رفاه و آسایش است.

نبویان به عوامل نفوذ در قرآن نیز اشاره و تاکید کرد: متاسفانه برخی رابطه با سران کفر و فاسقان عالم را عزت‌آور و مایه پیشرفت کشور می‌دانند.

وی افزود: دو نوع جهان‌بینی و دیپلماسی در دنیا وجود دارد که با عناوین غرب‌گرایی و دیپلماسی قرآنی از آنها یاد می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از عوامل نفوذ در قرآن را اینگونه مطرح کرد: برخی از مسئولان مردم را به بهانه وجود تحریم‌ها ترسانده و به ارتباط برقرار کردن با امریکا ترغیب می‌کنند در صورتی که مقام معظم رهبری بارها مسئولین را از بیان این مسئله برحذر داشته‌اند.

وی به اتفاقات و دشمنی‌ امریکا از ابتدای انقلاب اشاره و بیان کرد: پناه دادن شاه فراری ایران، بلوکه کردن 20 میلیارد دلار از پول‌های کشور، تحریک و ایجاد گروه‌های معاند برای تیشه زدن به ریشه ایران، ایجاد انواع کودتا، تحمیل 8سال جنگ نابرابر، ایجاد انواع فتنه، تصاحب میلیون‌ها دلار از پول نفت ایران و تحمیل انواع تحریم‌ها تنها برخی از دشمنی شیطان بزرگ است.

نبویان افزود: مقام معظم رهبری در موضوع برجام فرمودند هزینه سنگینی دادیم و چیزی که به دست آوردیم حاصل مقاومت مردم ایران بوده است در حالی که در برابر واکنش نیروهای سپاه در برابر دریاداران امریکایی سه بار کلمه عالی را بیان فرمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات