فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند با اشاره به توصیه های مهم رهبری برای شرکت در انتخابات گفت: بسیجیان باید با روشنگری در بین آحاد جامعه سعی کنند افرادی را که صلاحیت دارند وارد مجلس شوند.
کد خبر: ۸۶۲۷۰۶۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی در جمع خواهران بسیج روستای کوزره با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: این دوره از انتخابات حساس و مهم است که حضور پرشور مردم در این انتخابات موجب عظمت، ابهت و مایه امنیت کشور می شود.

وی افزود: بسیجیان سفیران حضور حداکثری در این انتخابات هستند چراکه حضور باشکوه مردم خفت و خواری دشمنان خواهد شد .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: تاکنون در نظام جمهوری اسلامی 30 انتخابات برگزار شده و دشمنان در صدد برگزاری فتنه‌های گوناگونی بوده‌اند که یکی از آنها فتنه سال 88 بود که توسط ضد انقلاب داخلی شکل گرفت و با درایت و مدیریترهبری معظم انقلاب به پایان رسید.

وی با اشاره به توصیه های مهم رهبری برای شرکت در انتخابات بیان داشت: بسیجیان باید با روشنگری در بین آحاد جامعه سعی کنند افرادی را که صلاحیت دارند وارد مجلس شوند.

مرادی گفت: بیداری های اسلامی منطقه دشمنان نظام جمهوری اسلامی را به فکر تشکیل گروه های تروریستی در منطقه انداخت تا برای مقابله با بیداری های اسلامی قد علم کنند.

وی افزود: مردم باید با چشمی باز و بصیرت بالا و شناخت به هنگام و حضور حداکثری در انتخابات شرکت بکنند و موجبات امنیت کشور را فراهم کنند.

فرمانده مرکز مقاومت قهاوند با اشاره به راهبری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: دشمنان به دنبال پیاده سازی چهار راهبرد تغییر در ساختار و سیرت نظام، نفوذ در مجلس خبرگان، احیا و بازگرداندن مجدد فتنه گران به قدرت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات