خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در مجمع استانی بسیج فرهنگیان مطرح کرد

ارکان نظام محمل امروز فتنه دشمن/ نفوذ «فتنه اکبر»

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امسال دشمنان از ارکان نظام به عنوان محمل فتنه و علیه نظام استفاده می‌کنند تا از این طریق به مجلس شورای اسلامی و خبرگان نفوذ کنند و به اهداف خود برسند.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۶۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در مجمع استانی قشر بسیج فرهنگیان در خانه معلم همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص جریانات و رخدادهای داخل کشور ایران بیان داشت: این جریانات به دو دسته جریان انقلابی و جریان سلطه‌پذیر تقسیم می‌شوند.

وی با بیان اینکه جریان فتنه و جریان غرب‌گرا دو شاخه از جریان سلطه‌پذیر است، عنوان کرد: در فتنه سال 88 محمل اصلی فتنه استفاده از خواص بی‌بصیرت بود و به نوعی طراحی شده بود که می‌توانستند در مجموعه کشور اثرگذار باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بحث «نفوذ» بیان کرد: ابعاد نفوذ فقط بحث سیاسی نیست، بلکه شامل ابعاد فردی، خانوادگی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و روابط بین الملل نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از فتنه نفوذ به «فتنه اکبر» تعبیر کردند و آن را آتش زیر خاکستر خواندند، ادامه داد: آن چیزی که دشمنان اسلام به دنبال آن هستند بحث نفوذ است و هدف آنان ایجاد فتنه جدید با ارتباط دادن بین فتنه 78 و 88 با جبهه غرب‌گرا در انتخابات هفتم اسفند امسال است.

ابوحمزه ابراز داشت: امسال نیز دشمنان از ارکان نظام علیه نظام و به عنوان محمل فتنه استفاده می‌کنند تا از این طریق به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نفوذ کنند و به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال سیرت نظام است، اظهار داشت: دشمنن با نفوذ در ارکان نظام می‌خواهند مثل موریانه‌ای سیرت نظام را از داخل شروع به جویدن کنند ولو اینکه مجلس و قوه قضائیه باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: آنچه که دشمن در بحث نفوذ در سال 94 مدنظر دارد به دنبال زدن سیرت نظام است، همان کاری که در مجلس ششم انجام شد.

* جریان سلطه‌پذیر سعی در تغییر ماهیت نظام دارد

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: جریان سلطه‌پذیر، سعی در تغییر ماهیت نظام دارند تا به اهداف خود برسند.

ابوحمزه با بیان اینکه جریان انقلابی به سه شاخه اقتصادی، علمی و روحیه انقلابی تقسیم می‌شود، افزود: در بحث اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی است که در این خصوص سیاست‌های 24 گانه اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و حتی در بحث برجام فرمودند حلال مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: حل مشکلات مردم از طریق برنامه‌ریزی و مدیریت انجام‌پذیر است بنابراین در جریان انقلاب تحقق اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات مردم است.

*روحیه انقلابی یعنی مدیریت جهادی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دومین بحث «علم» است، گفت: روحیه انقلابی، یعنی مدیریت جهادی و این روحیه را باید در سراسر استان با مدیریت جهادی ایجاد کنیم.

وی ابراز داشت: روحیه انقلابی دارای 6 ویژگی است که شامل علم، کار، تلاش، محاسبه با خدا، تدبیر و درایت می‌شود.

ابوحمزه همچنین پنج وظیفه برای تمام اقشار در برابر نفوذ و انتخابات اسفند ماه بیان کرد و گفت: روشنگری و تبیین فرمایشات نورانی مقام ولایت، حضور حداکثری، معیارها و ملاک‌های اصلح و صالح، ساده زیستی، داشتن تعهد، تخصص و تجربه، شجاعت از جمله این وظایف برای مقابله با نفوذ دشمن است.

وی تأکید کرد: داوطلبان باید در نبایدها نیز دقت کنند و برای پیروز شدن خود به کارهای ظالمانه متوسل نشوند، از وعده های خلاف قانون پرهیز کنند و وجهه کشور را تخریب نکنند، از بداخلاقی‌های انتخاباتی پرهیز کنند، اسراف نکنند و از مکر و فریب دوری کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: مقام معظم رهبری فرمودند فتنه 88 نکته مهم و اساسی و خط قرمز نظام است و کسانی که جزء فتنه سال 88 هستند به درد خبرگان و مجلس نمی‌خورند بنابراین همه باید موضع خود را شفاف بیان کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات