فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است

یکی از اهداف دشمن در پسابرجام دو قطبی کردن جامعه و شخصی جلوه دادن اختلافات درون نظام است.
کد خبر: ۸۶۲۶۱۸۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جمع کارکنان رسمی و پایور ناحیه تربت حیدریه در نمازخانه شهید برونسی با اشاره به زمان حضرت امیر المومنینی(ع) افزود: در زمان امام علی(ع) آنقدر تبلیغات معاویه قوی بود که جنگ جمل و صفین را دعوای شخصی حضرت با معاویه برشمرده بودند و لذا امام در این دو جنگ یاران زیادی نداشتند.

وی تصریح کرد: دشمن همین شیوه را امروز در کشور ما دنبال می کند و با تمام ابزار علمی و رسانه ای خود سعی می کند که اختلافات را خارج از حکومت دینی و شخصی جلوه دهد.

سرهنگ گرایلی گفت: اگر دشمن بتواند این خدعه خود را در کشور اجرائی کند دیگر در زمان بروز فتنه و بحران، مردم پای انقلاب و نظام، امام و شهدا نخواهند ایستاد و این مشکلات را ناشی از دعواهای شخصی قلمداد می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: دشمن در صدد است که کسانی به مجلس بروند که با اصل نظام و ولایت فقیه مشکل و زاویه دارند تا بتوانند با اتکا به نیروهائی که با یک تهدید و یا تطمیع سست و بی اراده می شوند اهداف خود را در کشور دنبال کند.

وی گفت: بهترین شیوه مقابله با جنگ تبلیغاتی و رسانه ای دشمن روشنگری احاد جامعه است و لذا باید در جلسات متعدد بصیرتی اهداف دشمن را از انتخابات اسفند برای مردم تبیین کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها