خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

انتخاب اصلح بالاترین معروف و دست رد به سینه فتنه‎گران است

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه با انتخاب اصلح دست رد به سینه فتنه‎گران و معاندان نظام می‎زنیم، گفت: امروز در شرایط کنونی حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، بالاترین معروف است.
کد خبر: ۸۶۲۴۳۰۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجتالاسلام عباسعلی مغیثی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نهاوند در محل سپاه نهاوند اظهار کرد: اگر در جامعه نسبت به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدام شود، بسیاری از ناهنجاری‏ها و چالشهای کنونی ایجاد نخواهد شد.

وی جامعه امروز را بیش از هر زمان نیازمند امر به معروف ونهی از منکر دانست و گفت: امروز در شرایط کنونی حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، بالاترین معروف است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه با انتخاب اصلح دست رد به سینه فتنهگران و معاندان نظام میزنیم، افزود: دین مبین اسلام به عنوان کامل‌ترین ادیان آسمانی برای هدایت بشر دستورالعملهای خوبی دارد که اگر به درستی به آنها عمل شود، هرگز گمراه و سرگردان نخواهیم شد.

وی با تأکید بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات گفت: هر اندازه مردم خود را مقید به تعیین سرنوشت خود بدانند و در انتخابات شرکت فعال داشته باشند به همان میزان در دخالت دشمن در امور داخلی کشور جلوگیری خواهد شد.

مغیثی در ادامه با بیان اینکه کاندیداها و اطرافیان آنها باید خود را مقید به قانون بدانند، افزود: مردم با چشم باز، فعالیت‏ کاندیداها و اطرافیان آنها را رصد می‌کنند و نسبت به رعایت قانون توسط کاندیداها حساس هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح تأکید کرد و بهرهمندی از ظرفیت روحانیون به عنوان اثرگذارترین هادیان و آمران به معروف و ناهیان از منکر را خواستار شد.

کامران کریمی گفت: لازمه برخورداری از جامعهای به دور از هرگونه آسیب اجتماعی، توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نهادینهسازی آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات