خبرهای داغ:
نمایشگاه پوستر و عکس امر به معروف به همت حوزه علی ابن ابیطالب (ع)سپاه ناحیه ملایر برپا شده است.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۷۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، در شلوغی بازار صدای جوانی مردم را به طرف خود جلب می‌کرد نزدیک که می‌رفتی چادرهایی بود که در کنار آن جوانی از مردم دعوت می کرد که از نمایشگاه دیدن کنند.

داخل  چادر که شدم؛ در نمایشگاه جمعیت زیادی بود و مشغول بازدید شدم جالب بود، مردم نیز مجذوب تصاویر و جملات عکس‌ها و پوسترها شده بودند و با دقت از آنها بازدید می‌کردند.

مسئول نمایشگاه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج گفت: این نمایشگاه به همت حوزه علی ابن ابیطالب (ع)سپاه ناحیه ملایر برپا شده است.

بهمن عزیزی هدف از برپایی این نمایشگاه را یادآوری دشمنی استکبار با ملت ایران، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تلنگری برای جامعه که بدانند دشمن، دشمن است و نباید به آن اعتماد کرد.

وی افزود: در مرحله اول این نمایشگاه حدود 2 هزار نفر بازدید کننده داشتیم و امروز نیز حدود 800 نفر و بازدید همچنان ادامه دارد.

مسئول نمایشگاه با بیان اینکه این نمایشگاه هر هفته در جمعه بازار ملایر برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: از مسئولین می‌خواهیم تا با همکاری بیشتر زمینه حضور بسیجیان را در راستای انجام امور فرهنگی بیش از پیش فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات