خبرهای داغ:
نامه جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان همدان به دبیر شورای نگهبان؛

کسانی که پروژه فشار بر شورای نگهبان را کلید زده‌اند پیاده نظام دشمن هستند

در نامه جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان همدان به دبیر شورای نگهبان آمده است: بی‌تردید کسانی که به دنبال فشار بر شورای نگهبان در موضوع تایید صلاحیت‌ها بوده و در داخل چنین پروژه‌ای را «کلید» زده‌اند پیاده نظام دشمن جهت نفوذ در ارکان انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۲۳۹۰۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان همدان به انتقاد برخی در خصوص تأیید صلاحیت‌ها واکنش نشان داده و نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان نوشتند.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامه جمعی از اساتید دانشگاه های استان همدان به دبیر محترم شورای نگهبان

امام خمینی(ره):هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است مفسد است، یک همچو آدمی تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار گیرد.

«صحیفه امام جلد 14 ص 370»

دبیر محترم شورای نگهبان قانون اساسی حضرت آیت الله جنتی،مد ظله العالی

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید انقلاب اسلامی ایران در تاریخ معاصر سیاسی ـ اجتماعی جهان معاصر، واقعه­ای منحصر به‌فرد بود. این انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با الهام از قیام عاشورا به پیروزی رسید و هم‌اکنون با رهبری و درایت حضرت امام خامنه­ای(مدظله العالی) و علی‌رغم خصومت پیدا و پنهان دشمنان داخلی و خارجی، همچنان به پیش می‌رود، بلاشک یکی از ارکان مهم استمرار انقلاب اسلامی شورای محترم نگهبان قانون اساسی است. ولی متاسفانه در آستانه دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مخالفین و معاندین اسلام و انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا در خارج، و عده‌ای نیز در داخل قصد دارند در یک اقدام هماهنگ و نانوشته، شورای نگهبان قانون اساسی را در مورد اعمال قانون در موضوع تایید صلاحیت‌ها تحت فشار قرار دهند. بی‌تردید کسانی که در داخل چنین پروژه‌ای را «کلید» زده‌اند چه بدانند و چه ندانند به عنوان پیاده نظام دشمن جهت نفوذ در ارکان انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

ازاین رو با توجه به هشدار اخیر «مقام معظم ولایت امرانقلاب اسلامی» حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در مورد تلاش دشمن جهت نفوذ در ارکان نظام، ما جمعی از اساتید دانشگاه­های استان همدان ضمن حمایت کامل از شورای محترم نگهبان قانون اساسی و حق نظارت استصوابی آن شورا، بر فرایند انتخابات از جنابعالی و حضرات آیات، و حقوقدانان محترم شورای نگهبان انتظار داریم در این لحظات حساس مانند انتخابات­های گذشته، با تصمیم‌گیری قانونی و انقلابی از خون جوانان شهیدمان دفاع و با فصل الخطاب قرار دادن منویات حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در تایید صلاحیت‌ها، هم در مورد مجلس شورای اسلامی و هم در مورد داوطلبان خبرگان رهبری نهایت دقت را بدون توجه به فشارها اعمال نموده تا از نفوذ افراد مسئله‌دار به بدنه مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری جلوگیری نمایند.

برای حضرتعالی و تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی سلامتی، توفیق و موفقیت روزافزون داریم.

اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات