خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: امسال دشمن به دنبال اجرای تغییر در سیرت و ماهیت نظام، نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و احیا مجدد فتنه و فتنه‌گران و بازگرداندن آنها به قدرت است.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۵۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی عصر امروز در جمع اهالی روستاهای قشلاق و کوزره با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بیان داشت: دشمنان نظام و استکبار جهانی زمان انتخابات درصدد هستند راهبرد و اهداف خود را به اجرا در آورند.

وی گفت: انتخابات در سرنوشت مردم و نظام در داخل کشور و خارج از کشور اهمیت بالایی دارد و حضور حداکثری مردم باعث استقلال به نظام و مردم می‌شود .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند افزود: امسال دشمن به دنبال اجرای تغییر در سیرت و ماهیت نظام، نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و احیا مجدد فتنه و فتنه‌گران و بازگرداندن آنها به قدرت است.

وی با اشاره به فتنه 88 و آشوب‌های صورت گرفته در آن زمان گفت: فتنه 88  نتیجه نظام سلطه، ضد انقلاب داخلی و خارجی بود که 40 میلیون رأی مردم را دست خوش بازیچه‌های خود قرار داده بودند.

مرادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات افزود: همه باید در انتخابات امسال شرکت کنند تا توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات