کارشناس قرآن و عترت اداره کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی در گفتگو با "بسیج" خبر داد

برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی استان در تربت جام

کارشناس قرآن و عترت اداره کل آموزش‌و پرورش خراسان رضوی از برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی استان با شرکت بیش از یک هزار نخبه قرآنی در تربت جام خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۱۵۱۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
علی‌ اصغر زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: با توجه به نقش اساسی دارالقرآن تربت‌جام در برگزاری مسابقات قرآن و عترت کشوری که همه ‌ساله در مشهد برگزار می‌شود و امسال میزبانی برگزاری مسابقات قرآن و عترت استان به تربت‌جام واگذار شد.
 
وی افزود: مسابقات قرآن و عترت و نماز تاثیر به سزایی بر روحیه معنوی دانش آموزان دارد که در راستای تربیت و استعدادیابی نخبه های قرآنی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تبلیغات گسترده‌ای برای فرهنگ‌سازی مسابقات قرآنی انجام داده‌ایم چرا که بحث تربیت و پرورش دانش‌آموزان در این حوزه برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: مسابقات قرآن و عترت با شرکت ۵۰۰ هزار دانش‌آموز از مدارس و واحدهای مقاومت بسیج  استان در رشته‌های قرائت حفظ، ترتیل، اذان، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام نماز در حال برگزاری است.

کارشناس قرآن و عترت اداره کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی بیان داشت: مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت امسال با شرکت بیش از یک هزار نخبه قرآنی به میزبانی آموزش‌ و پرورش تربت‌جام برگزار می‌شود.

اصغر زاده با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآن در تربت جام خاطر نشان کرد: ایجاد فضای معنوی و قرآنی و چنگ زدن به ریسمان الهی و اهل‌بیت(ع) برای آینده‌سازان کشور و تجهیز دارالقرآن تربت‌جام از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآن در این شهرستان می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها