امام جمعه گناباد در جمع اساتید بسیجی:

یکی از اقدامات دشمن در ضربه زدن به انقلاب، نفوذ به مجلس آینده است

امام جمعه گناباد، نفوذ در مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را یکی از اولیت‌های دشمن برای مبارزه با انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۵۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسن صادقی نسب شب در جلسه کانون بسیج اساتید سپاه گناباد که در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت بصیرت در آیات قرآنی و روایات اهل بیت (ع)، باید تمامی مردم بویژه بسیجیان دارای این خصیصه باشند چرا که اگر فردی عامل به دستورات اسلام و مسلمان باشد اما بصیرت نداشته باشد، ضرر و زیانش برای جامعه بیشتر از سود و منفعتش است.

وی اظهار کرد: در طول تاریخ، بدترین ضربات را افراد بی بصیرت به اسلام وارد نموده اند و امروز با افزایش و پیچیده تر شدن فتنه ها، داشتن بصیرت ضروری تر است.

حجت الاسلام صادقی نسب راه اندازی جنگ های مذهبی را اولین اولویت دشمنان برای مبارزه با اسلام و ایران اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: عربستان سعودی که آلت و ابزار دست دشمنان و استکبار جهانی است تنها راه حیات خود را به راه انداختن جنگ بین شیعه و سنی می‌داند و لذا ایران اسلامی با بصیرت خود علی رغم مشاهده تمامی جنایات آل سعود به منظور عدم تحقق اهداف دشمنان صبر و متانت می‌کند.

امام جمعه گناباد با بیان اینکه دشمنان درصدد تخریب جایگاه ولایت هستند، گفت: اقتدار، پیروزی و عزت ایران اسلامی به واسطه وجود ولایت است و در همین راستا دشمنان درصدد تخریب جایگاه ولایت هستند ولی بصیرت اینگونه اقتضا می‌کند که مردم در جهت تقویت ولایت اقدام نمایند.

حجت الاسلام صادقی نسب اتحاد و یکپارچگی مردم کشور را ضروری دانست و اذعان کرد: وقتی ایران اسلامی موضوع اتحاد بین شیعه و سنی را مطرح می کند، بی شک اتحاد میان خود مردم، اصلی پذیرفته شده است و نباید مردم در مقابل یکدیگر قرار گیرند.

وی نفوذ در مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را یکی از اولیت های دشمنان برای مبارزه انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: باید مردم با بصیرت خودشان افرادی را در انتخابات اسفندماه 94 برگزینند که هدفشان اسلام و ملت باشد نه اینکه افرادی که درصدد منافع دنیوی و شخصی خود هستند از سوی مردم انتخاب شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها