فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

رسانه یکی از مهمترین ابزار شکل گیری تمدن نوین اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: رسانه بعنوان مهمترین ابزار کاربردی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی نقش بسزایی دارد که می‌تواند با انعکاس واقعیت‌ها و نقد‌های دلسوزانه تاثیر گذاری فراوانی در جامعه داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۹۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در آئین افتتاح اولین دفتر بسیج رسانه خراسان رضوی در تربت حیدریه اظهار داشت: خبرنگاران در رسانه ها می توانند با انعکاس حقیقت های جامعه و با نقد های منصفانه، صادقانه و از روی اخلاص وقایع جامعه و ظرفیت های نظام را برای مردم تبیین کرده تا به مانند گذشته شاهد همراهی بهتر و با شکوه ملت با نظام باشیم.

وی تصریح کرد: زنده بودن هر جامعه به اثر بخشی آن بستگی دارد و ملتی پویا و با نشاط است که این اثر بخشی را در درون جامعه احساس کند و لذا مهمترین ابزار کاربردی آن رسانه است که می تواند به دور از جناح بازی و گرایش های سیاسی، راه رسیدن به سعادت را برای ملت و نظام هموارتر کند.

سرهنگ گرایلی رسانه را زبان گویا و دست برتر انقلاب دانست و افزود: رسانه ها بعنوان دستگاه نظارتی بر عملکرد دستگاههای اجرائی نقش موثری در بررسی معضلات و مشکلات جامعه و رفع آن دارند و بنابراین اگر این مهم دلسوزانه و با آگاهی کامل از ظرفیت های انقلاب و نظام صورت گیرد، کشور در عرصه های مختلف کارایی بهتری برای مردم خواهد داشت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، با بیان اینکه در انتخابات اسفندماه رسانه ها نقش لیدر را برای نظام ایفا می کنند، افزود: مهمترین وظیفه رسانه ها در انتخابات آینده دعوت به حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و در ادامه تبیین قانون گرایی و انتخاب افراد اصلح برای مردم است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه اذعان کرد: کسانی که در انتخابات آینده از ابزار رسانه قوی برخوردار هستند به مراتب تاثیر گذاری بیشتری در افکار عمومی نسبت به سایر رقیبان دارند، اما بهتر است این ابزار قوی را بستری برای مشارکت حداکثری مردم در راستای مقبولیت نظام و اقتدار کشور فراهم کنیم.

در ادامه رضا اسدنیا مدیر دفتر خبرگزاری صدا و سیما در تربت حیدریه بعنوان سرپرست دفتر بسیج رسانه این شهرستان انتخاب شد.

در پایان مراسم از خبرنگاران رسانه های مختلف تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها