خبرهای داغ:
بازدید فرماندهی ناحیه بسیج بجنورد از حوزه مالک اشتر
کد خبر: ۸۶۱۸۶۸۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه بجنورد جهت بررسی، نظارت و کنترل برنامه های شش ماهه اول سال  به  همراه ذی حساب ناحیه د حوزه حضور یافتند . در این خصوص کلیه برنامه های 6 ماهه اول سال 94 مورد بررسی دقیق فرماندهی قرار گرفت.

****
حلقه صالحین شهید الفتی حوزه عمار بسیج بجنوردبرگزار گردید 

این برنامه در پایگاه بقیه الله (عج الله) بعد از نماز مغرب با مربیگری برار بسیجی عصمتی برگزار گردید در این برنامه برادر عصمتی موضوع 9 دی و هفته وحدت را بیان نمودند.

****
نشست بصیرتی با موضوعات شبکه های ماهواره ای و آسیب های آن توسط حوزه عمار بسیج بجنورد برگزار شد

****
پایگاه امام رضا (ع)  حوزه عمار بسیج بجنورد به مناسبت هفته وحدت نمایشگاه عکس برگزار نمود

پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(علیه السلام) به مناسبت هفته وحدت نمایشگاه عکس با موضوع نماز را برگزار نمود.این نمایشگاه در محل مسجد امام رضا(علیه السلام) برگزار گردیدو مورد استقبال نمازگزاران این مسجد واقع شد و از مسئول برگزاری این نمایشگاه (برادربسیجی جعفرحسین زاده)تشکر نمودند.

****
به مناسبت هفته وحدت پایگاه شقایق بسیج بجنورد هیئت منتظران موعود را برگزار نمود

به مناسبت فرارسیدن9دی هیئت منتظران موعودبا موضوع فتنه وبصیرت در پایگاه شقایق برگزار گردید.در این نشست حاج آقا جلالی در رابطه با کلمه فتنه وبصیرت موضوعاتی را بیان نمودند.

وی افزود:کلمه فتنه در نهج البلاغه 28بار تکرار شده است.در جریان فتنه عوامل فتنه شمارا وارد راهی می کنند که این راه غبارآلوداست وافراد عادی قدرت تشخیص آن را ندارند وراه خوب وبد را نمی شناسند وفقط کسانی قدرت تشخیص آن را دارند که چشمشان به علم هدایت باشد وبصیرت داشته باشد .بصیرت به هرکسی داده نمی شود .بینایی با بصیرت فرق دارد .دین مبین اسلام می گوید:جلوی گناه را بگیرید که گناه نمی گذارد بصیرت داشته باشد.

****
پایگاه شقایق  بسیج بجنورددر محکوم کردن شهادت شیخ نمر بیانیه صادر نمود

در بخشی از این بیانیه امده است :بسم رب المنتقم الجبار ما بسیجیان پایگاه شقایق اقدام ظالمانه دولت سعودی را در به شهادت رساندن عالم مومن ومظلوم شیخ نمرباقر النمررا به شدت محکوم می کنیم.

****
نشست سیاسی بصیرتی 9دی پایگاه نرجس بسیج بجنورد برگزار شد

****
راهپیمایی 9 دی با حضور پررنگ فرهنگیان بسیجی بجنوردی برگزار شد

****
مراسم سخنراني 9 دي  در مسجد انقلاب با حضور فرهنگیان بسیجی شهرستان بجنورد برگزار گردید

 مراسم باشكوهي در مسجد انقلاب بجنورد  برگزار گرديد كه صدها فرهنگي بسيجي نيز در اين برنامه حضور داشتند و حجه الاسلام دكتر سيد حميد روحاني در اين برنامه سخنراني نمودند.

****
جلسه حلقه صالحين شهيد كمالي فرهنگیان بسیجی بجنورد  برگزار شد

به مناسبت هفته وحدت و روز 9 دي جلسه حلقه صالحين شهيد كمالي(سرگروه :خانم چاهي ) در مكان نمازخانه اداره آموزش و پرورش بجنورد برگزار گرديد نراني نمودند.

****

همايش بزرگ نهضت روشنگري بسيج فرهنگيان بجنورد برگزار شد

 این نشست در مكان كانون فرهنگي تربيتي شهيد باهنر شهرستان بجنورد به مناسبت هفته وحدت همايش بزرگ نهضت روشنگري بسيج فرهنگيان بجنوردبرگزار گرديد كه 250 نفر از فرهنگيان بسيجي (خواهر و برادر) در اين همايش بزرگ شركت كردند و سخنران برنامه جناب اقي حسين عبداللهي فر از تهران بودندو در خصوص فتنه 9 دي 88 و فتنه هاي آينده صحبت نمودند و قيد كردند كه دشمن به فكر نفوذ و كمرنگ كردن روحيه انقلابي ايرانيان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها