خبرهای داغ:
نخستين يادواره جامعه بسيج کارگري در اسفراین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۱۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید حسن مرتضوی "فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالي نيز در يادواره جامعه بسيج کارگري اسفراين گفت: امروز دوست و دشمن به توانمندي ايران اذعان دارند و ايران به عنوان ام القراي اسلام در همه نقاط جهان نقش ايفا مي کند .

سردار سيد حسن مرتضوي رمز پيروزي حزب الله در 2 اصل مهم قرآني و لايت پذيري و برائت ذکرکرد و افزود: آنان اين دو اصل مهم قرآني را به صورت کامل اجرا و تحقق پذير کرده اند . وي تصريح کرد: آنان اعتماد به خداوند را در خود بالا برده اند و از اتکا به دشمن دوري کرده اند . 

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالي  با اشاره به پيروزهاي بزرگ حزب الله در مبارزه با رژيم صهيونيستي گفت: حزب الله روح و جسم خود را با قرآن و ولايت پيوند داده است و ميدان دارمقابله با استکبار و ضد ارزشها است و امروز برغم پيروز ي هاي بزرگي که به دست اورده روح ولايت مداري را در گفته هايش تبين مي کند و اين پيروزي ها را منتسب به ولايت مي داند . 

سردار مرتضوی گفت: نيز بايد تلاش کنيم اين تفکر در لايه هاي مختلف اجتماعي جامعه مان تبديل به باور شود و نسخه شفا بخش رهبري درباره اقتصادي مقاومتي را تحقق بخشيم . 

وي افرود:امروز تحقق اقتصاد مقاومتي به عنوان يک مطالبه ،ضرورت و نياز اجتناب ناپذير از همه افراد مورد مطالبه است .

"هاشم سلهب "مسئول واحد امور کارو کارگان حزب الله لبنان در  این مراسم اظهار کرد : هم اکنون در عصر امام خميني (ره) ومقام معظم رهبري به سر مي بريم و هر دستاوردي که درلبنان داريم مديون بنيانگذار انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري وهمه نوادگان امام حسين (ع) مي باشد . 

وي بابيان اينکه هر دستاوردي و توفيقي در جهان اسلام داريم مديون بنيان گذار انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري است گفت: سرچشمه اين دستاورها اطاعت از ولايت و ولي امر است. سحلب افزود:هر دستاوردي درلبنان چه در گذشته و در اکنون سرچشمه ان اطاعت از ولايت و ولي امر است .

وي با بيان اينکه همه پيروزي هاي که در جبهه فعلي مقاومت چه در گذشته و در چه حال در مبارزه با تکفيريها و داعشي ها داريم مديون جامعه اسلامي ،ولايت مداري و ولي امر مسلمين است افزود: اساس هر موضوعي دراين زمينه ولايت مداري است .

نخستین يادواره شهداي جامعه بسيج کارگري اسفراين در سالن اجتماعات شرکت لوله گستر اسفراين با حضور مسئول واحد امور کارو کارگران حزب الله لبنان و هيات همراه ،معاون امور بين الملل خانه کارگر کشور ، امام جمعه اسفراين ،فرمانده سپاه استان و مسولان شهرستان و استان برگزار شد . 

در پايان اين مراسم رئيس واحد امور کارو کارگران حزب الله لبنان نشان حزب الله را به فرمانده سپاه پاسدارن خراسان شمالي اهدا کرد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها