انتقاد شدید مجمع عالی بسیج خواهران خراسان رضوی از سکوت مجامع بین المللی نسبت به جنایات آل سعود

مجمع عالی بسیج خواهران استان خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای از سکوت مدعیان حقوق بشر و دموکراسی و حمایت آنان از رژیم سعودی که خون رهبر مظلوم شیعیان عربستان را به زمین ریخت انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۶۱۵۸۷۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بیانیه مجمع عالی بسیج خواهران استان خراسان رضوی در محکومیت شهادت آیت الله نمرالنمر رهبر شیعیان عربستان منتشر شد که در بخشی از این بیایه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم;

رژیم فاسد و ظالم آل سعود با اعدام «شیخ نمرباقرالنمر» به خیال باطلش ندای حق طلبانه این عالم گرانقدر شیعه را خاموش کرده است.

مجمع عالی بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با تأسی از رهبری معظم انقلاب، ضمن محکومیت شدید قتل عالم مؤمن و مظلوم، روحانی گرانقدر شیعه، آیت الله نمر و با انتقاد شدید از سکوت مدعیان آزادی، دموکراسی و حقوق بشر و حمایت آنان از رژیم سعودی که خون بی‌گناه را تنها به خاطر انتقاد و اعتراض به زمین‎ می‌ریزد، تأکید  می نماید: به فرموده مقام معظم رهبری، جهان اسلام و همه دنیا باید نسبت به این قضیه احساس مسئولیت کنند.

امروز پیروان راستین محمد(ص)، از شیعه و سنی در برابر خشونت سازمان یافته ای که مسلمان‌نماهای تربیت‌شده صهیونیستی و آمریکایی به نام اسلام انجام می‌دهند، قد علم کرده‌اند و به استقبال شهادت شتافته‌اند.

مجمع عالی بسیج خواهران استان در نهایت حزن و اندوه شهادت این عالم مجاهد را به جهان اسلام، شیعیان، آزادی‌خواهان و آزاداندیشان، بخصوص مردم ستم‌دیده عربستان سعودی، خانواده شهید مظلوم آیت الله نمرباقرالنمر تسلیت می‌گوید و یقین دارد، که شهادت این عالم ربانی، نابودی رژیم سعودی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها