کارشناس مسائل سیاسی:

دشمنان خارجی در ایجاد همه فتنه‌ها از عناصر داخلی استفاده کردند

کارشناس مسائل سیاسی ضمن تاکید بر داشتن بصیرت از سوی ملت و مسئولین بیان داشت: دشمنان خارجی برای رسیدن به اهداف شوم خود از عناصر داخلی استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۷۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خسروی در همایش بزرگداشت 9 دی که با حضور مسئولین و بسیجیان و امت حزب الله در شهرستان  بردسکن برگزار شد خسروی کارشناس مسایل سیاسی به تبیین حماسه 9 دی پرداخت.

وی در مورد این روز به سخن مقام معظم رهبری اشاره نمود که فرمودند "بگذارید زمان بگذرد آن وقت ابعاد این فتنه روشن و روشن تر خواهد شد".

وی ادامه داد: در دی ماه سال 88 که مصادف با ایام حزن و عزاداری اهل بیت (ع) بود حتی اقلیت ها حرمت این روز را نگه داشتند اما فتنه گران پرچم و خیمه ابا عبدالله الحسین (ع) را آتش زدند. در این فتنه هم بعضی عناصر داخلی کمک کردند و هم خارجی ها.

خسروی اظهار داشت: فتنه 88 طراحی چند ساله بود؛ این را بدانیم که یهود و اسرائیل دشمن ما هستند آمریکا دشمن ماست و الان در قضیه هسته ای نیز همین طور است.

وی ادامه داد: ریشه فتنه در خارج از کشور است اما در هر فتنه ای، داخلی ها پل می شوند و به کمک عوامل خارجی می آیند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: در سال 88 تقلب اسم رمز آشوب بود و گرنه فتنه گران خودشان هم می دانستند هیچ تقلبی در انتخابات نشده است.

وی گفت: از اول انقلاب تاکنون ما شاهد فتنه های متعددی بوده ایم؛ ما شاهد خیانت بنی صدر در زمان جنگ و اول انقلاب بوده ایم؛ ما توطئه و فتنه کودتای نوژه را پشت سر گذاشته ایم؛ ما شاهد شهادت شهید مظلوم بهشتی و 72 تن از یاران او بودیم؛ ما شاهد ترور شهیدان رجایی و باهنر بوده ایم و در همه این حوادث تلخ، داخلی ها پل خارجی ها بوده اند تا فتنه 88 که همین اتفاقات مجددا تکرار شد پس بنابراین بصیرت باید همیشه باشد.

وی اذعان داشت: در انتخابات آتی هم دشمن با همین پل های داخلی خود در صدد نفوذ است بنابرای مردم باید حواس خودشان را جمع کنند تا فریب عوامل آنها را نخورند.

خسروی در ادامه صحبت های خود به مسئله نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت : نفوذ توهم نیست؛ برخی از مسئولان کشور متاسفانه دشمن در آنها نفوذ کرده است آیا آمریکا که از کشورهای دوست خود جاسوسی می کند از ما جاسوسی نمی کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها