دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام در گفتگو با"بسیج":

حماسه 9 دی 88 مانع تحقق نقشه‌های دشمن در براندازی نظام شد

دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام گفت: اگر حضور انقلابی و حماسی ملت ایران در ۹ دی 88 نبود دشمنان موفق به اجرای نقشه‌های شوم خود می‌شدند.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۹۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

حسین دشتی فدکی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، به واکاوی فتنه ۸۸ و چگونگی به وجود آمدن حماسه ۹ دی پرداخت و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان سال‌های سال برنامه‌ریزی نمودند تا انتقام شکست سنگین خود را از ملت ایران بگیرند که نتیجه طراحی‌های آنان در قالب فتنه سال ۸۸ بروز و ظهور پیدا کرد

وی افزود: خواص بی‌بصیرت در سال ۸۸ بازیگر نقشه‌های دشمنان شدند با واکاوی آن دوران مشخص می‌شود که دشمنان و فتنه گران اسلامیت نظام را هدف قرار داده بودند.

وی تصریح کرد: اگر رهنمودها و مدیریت‌های بی‌بدیل مقام عظمای ولایت در آن دوران غبارآلود و حضور انقلابی و حماسی ملت شریف ایران اسلامی در ۹ دی نبود دشمنان موفق به اجرای طرح‌ها و نقشه‌های شوم خود می‌شدند؛ دشمنان در آن زمان به‌خوبی به نقش اساسی مقام معظم رهبری در هدایت کشتی انقلاب در میان امواج سهمگین فتنه‌ها و توطئه‌ها دست یافتند.

دشتی فدکی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در فتنه جدید به رکن رکین و بی‌بدیل ولایت‌فقیه و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی حمله‌ور شده‌اند و فتنه شورایی شدن رهبری را کلید زده‌اند، اما بدانند ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی سیلی محکم دیگری به آنان خواهد زد و کاخ آرزوهای آنان را بر سرشان خراب خواهد کرد.

دادستان تربت‌جام بیان داشت: قضات و کارمندان دادگستری تربت‌جام ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی مجدداً با مولا و مقتدای خود ولی امر مسلمین حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام بیعت نموده و از عموم اندیشمندان و دلسوزان انقلاب می‌خواهد که با برگزاری نشست‌های مختلف ابعاد حماسه ۹ دی و فتنه جدید را برای عموم مردم به‌خصوص جوانان عزیز تبیین نمایند.

وی در پایان اذعان داشت: اعتقاد این دادستانی بر محوریت افزایش بصیرت و آگاه‌سازی ملت شریف است، اما در صورت مشاهده هرگونه عبور از خطوط قرمز نظام و نقض قوانین به متخلفین به‌شدت بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد خواهد نمود

ارسال نظرات
پر بیننده ها