مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه حکیم سبزواری:

نباید اجازه حضور عوامل فتنه را در دانشگاه ها داد

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه حکیم سبزواری گفت: حضور برخی از عوامل فتنه در دانشگاه ها در آستانه انتخابات می تواند سبب بروز خطراتی در طولانی مدت شود.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۱۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد خاتمی در جمع دانشجویان بسیجی این دانشگاه با اشاره به حضور برخی از عوامل فتنه  ۸۸در دانشگاه ها و راه انداختن بحث های سیاسی اظهار داشت: فتنه و عوامل آن از خطوط قرمز نظام هستند و مسئولان با آگاهی دادن به دانشجویان باید از حضور اینگونه افراد در دانشگاه ها جلوگیری کنند.

وی حضور این افراد در دانشگاهها را عبور از خط قرمز دانست و ادامه داد: این رفتار در طولانی مدت سبب به وجود آمدن مشکلات متعددی خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه دشمنان برای براندازی و ایجاد خلل در راه پیشرفت نظام به شدت مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: این حضور ها می تواند دشمن را به ایجاد فتنه دیگر امیدوار کند.

خاتمی ایجاد حماسه ۹دی را با روشنگری های رهبری دانست و افزود: اگر روشنگری ها رهبری و رفتار با تدبیر ایشان نبود فتنه ۸۸با این سرعت قابل جمع شدن نبود و سبب می شد دامنه مشکلات آن برای نظام گسترده تر شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها