خبرهای داغ:
فرمانده سپاه همدان در گفت‌وگو با بسیج مطرح کرد؛

رشد و تعالی بسیج و دستگاه‌ها با اجرای مصوبات مجمع بسیج

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ظرفیت بالای بسیج گفت: اجرای مصوبات مجمع بسیج توسط مسئولان رشد و تعالی بسیج و دستگاه‌های مربوطه را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۶۰۷۱۶۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

سردار ابوحمزه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دومین همایش سراسری مجمع عالی بسیج با حضور نخبگان کشور در عرصه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی و... در 25 آذر ماه در مشهد مقدس اظهار داشت: 30 نفر از نخبگان و اساتید برجسته نیز از استان همدان در این مجمع حضور خواهند داشت.

وی افزود: رئیس مجمع بسیج استان، نایب رئیس، دبیر و نخبگان استان از جمله افرادی هستند که در مجمع عالی بسیج در مشهد مقدس شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تأثیرگذاری مجمع بسیج در جامعه عنوان کرد: از مهمترین فعالیت‌های مجمع بسیج بررسی معضلات و چالش‌ها در سطح جامعه است.

وی یادآور شد: کارگروه‌های مجمع بسیج مشکلات و معضلات جامعه را در قالب‌های مختلف مباحث فرهنگی، علمی، ورزشی، اجتماعی، بهداشت و درمان و... با بهره‌گیری از گروه‌های مختلف و اساتید و فعالان بررسی می‌کنند.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: بعد از بررسی در خصوص راهکارهای برون رفت از مشکلات در هر شهرستان بحث شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص آن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح مباحث و مشکلات مبتلابه جامعه و ارائه راهکارهای رفع آن مأموریت مجمع بسیج است، تصریح کرد: بعد از رأی‌گیری و کسب اکثریت آرا نتایج و خروجی مجمع به مسئولین مرتبط ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در سال جاری نیز محوریت مباحث با موضوع اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی، راهیان نور و مسائل فرهنگی بوده که نتایج آن به مسئولان شهرستان و برای اجرا در سطوح بالاتر ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه اثربخشی نتایج و خروجی‌های مجمع بسیج در جامعه به مسئولین بازمی‌گردد، افزود: عمده مباحث مطرح در مجمع بسیج استان موضوعات مورد نیاز جامعه است.

ابوحمزه با اشاره به ظرفیت بالای بسیج و بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند« اگر می‌خواهید کشور توسعه و پیشرفت کند از ظرفیت این نهاد مردمی باید استفاده شود»، خاطرنشان کرد: با توجه و به کارگیری مصوبات مجمع بسیج توسط مسئولان شاهد رشد و تعالی بسیج و دستگاه‌های مربوطه خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات