خبرهای داغ:
در پنجمین مجمع عالی بسیج استان همدان قرائت شد
در پنجمین مجمع بسیج استان همدان بیانیه این اجلاس و مهمترین مطالبات آن قرائت شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۳۳۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پنجمین مجمع بسیج استان همدان با حضور 350 نفر از اعضا در همدان برگزار شد و در پایان مراسم ایوب حضرتی دبیر مجمع بسیج استان همدان بیانیه مجمع را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران تحت توجهات خداوند متعال و عنایات خاصه ائمه ی معصوم علیهم السلام و به برکت معمار کبیر انقلاب و هدایت عالمانه رهبر فرزانه مان و به طلایه داری شهدای گرانقدر انقلاب در عرصه های مختلف (انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقابله با نفاق و فتنه گران) همچنان رو به رشد است و اکنون در این مسیر پر خطر و دشوار با سرمایه های عظیم مردمی علاوه بر استحکام ساخت درونی نظام به دنبال تحقق واقعی حلقه های اسلامی و تمدن اسلامی است، و به طور جدی از مظلمان منطقه و کشورهای اسلامی دفاع می نماید.

مجمع عالی بسیج استان مهمترین مطالبات خود را به شرح ذیل اعلام میدارد:

1- برنامه‌ریزی همه جانبه برای پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های داخلی با بکارگیری ظرفیت‌های نیروی انسانی جوان، منابع و ذخایر موجود و استفاده از نخبگان علمی و پرهیز از نگاه به بیرون و دوری از هرگونه وابستگی به کشورهای استکباری.

2- برنامه‌ریزی برای مقابله جدی با نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دشمن.

3- توجه به شروط 9گانه رهبر انقلاب اسلامی در اجرای برجام و خودداری از هرگونه اعتماد خوش بینانه به دشمنان و پرهیز از باج دادن به استکبار در مسائل هسته‌ای.

4- توجه مسئولان دولتی و وزارت علوم و دانشگاه‌ها نسبت به افت علمی و بازنگری در سیاست‌های مربوطه و تلاش همه جانبه در جهت رشد و ارتقای سطح علمی، پژوهشی تا رسیدن به رتبه‌های برتر منطقه و دنیا که مدنظر رهبری می‌باشد.

ب) در رابطه با موضوعات اجتماعی و فرهنگی ، دشمن بدنبال تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی ماست. لذا از مسئولان ذیربط انتظار دارد با برنامه ریزی مدون مهر باطلی بر اهداف و برنامه های دشمنان بزنند و شاخص های سبک زندگی اسلامی را در آحاد جامعه حاکم نمایند.

ج) در رابطه با موضوع افزایش نرخ باروری کلی ، سیاست های جمعیتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در دستور کار همه ی مسئولان به ویژه مسئولان وزارت بهداشت درمان و دانشگاه علوم پزشکی همدان قرار گیرد تا در آینده شاهد اضمحلال نسل ایرانی نباشیم.

د) در رابطه با موضوع مبارزه با مواد مخدر، از آنجا که دشمن ما با این روش نیز بدنبال از بین بردن نسل جوان و سرمایه های آینده کشور است ، لذا اقدامات فعلی کفایت کننده نبوده و نیاز به همتی مضاعف از سوی مسئولان و مردم را دارد تا با تلاشی گسترده نسبت به فرهنگ سازی مقابله و از بین بردن اهداف پلید دشمنان اقدام نمایند.

ه) مجمع الی بسیج استان همدان آمادگی کامل خود را به منظور کمک به دستگاه های اجرایی برای عملیاتی نمودن اقدامات فوق اعلام می دارد.

والسلام – مجمع عالی بسیج استان همدان 24 آبان ماه 1394

انتهای پیام/

ارسال نظرات