خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان از برگزاری یادواره بزرگ شهرستانی در اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با روز تاسیس سپاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۶۹۲۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، دومین جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 3000 شهید استان خراسان شمالی با حضور کمیته های داخلی در سپاه شیروان برگزار شد.

سرهنگ امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان در این جلسه بر برگزاری یادواره های بخش های مختلف شهری و روستایی تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: هر اداره و دبیرستانی که مفتخر به داشتن شهید است حدالمقدور یک یادواره بدون هزینه های جانبی و سنگین برگزار کند و یاد و خاطره شهیدان را گرامی بدارد.

امیری بر آغاز بخشی از فضاسازی های شهرستانی اشاره کرد و افزود: اعضای کمیته های مربوطه باید نسبت به وظایف خود آگاه شوند و با مرور عملکرد 3 کنگره بزرگ شهرستانی  پیشین که به همت کلیه دستگاه های اجرایی صورت گرفت و تحلیل نقاط قوت و ضعف آنها  برای ماموریت پیش رو با برنامه ریزی دقیق تر آمادگی لازم را کسب کنند.

فرمانده سپاه شیروان با پیشنهاد طراحی و ساخت یک نرم افزار جامع جهت ثبت اسامی کل شهدای شهرستان به تفکیک اطلاعات مختلف فردی،عملیاتی و.. گفت: این نرم افزار باید قابلیت جستجوی شهدا را بر اساس محل تولد و شهدات،سن،عملیات های شرکت کرده،مدت حضور در جبهه،اقشار مختلف بسیج و جامعه و .. را داشته باشد.

سرهنگ امیری همچنین از برگزاری یادواره بزرگ شهرستانی در اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با روز تاسیس سپاه خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها